Frun/flickvän knullar annan
Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.
Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.
Jag vill inte slicka, bara se det rinna, sedan knulla henne.
Sist red hon älskaren tills han kom, reste sig direkt och kom
hem till mig. Ångande, bara 15 minuter gammalt.
Det låter väldigt konstigt, men är så hett...
Undrar just hur vanligt detta är? Låter inte som nåt folk gör till vardags....
Vad är ni för sjuka män som vill att er partner har sex med andra???
Nån snubbe som vill få frun knullad?
Inga komplex. Väldigt nöjd med min normala kuk. Den är rätt "allround", passar i alla hål.
Frun vill gärna ha stort men inte överallt.
Hur funkar det då? Sitter ni och kollar på och runkar?
Att ha en tjej som hellre knullar andra, känner ni inte er misslyckade???
Ni måste vara bi om ni går igång på att andra män ligger med era fruar. Själv skulle jag inte gilla det. Dels går jag inte igång på andra män är totalt straight. Men sen vill jag ha tjejen för mig och att det ska betyda något. Vill inte ens tänka på om hon haft andra innan utan låtsas hellre som att jag är den ende.
Cucks som "gillar" att frun har sex med andra har lärt sig att gilla det. Det är en form av Stockholmssyndrom, där man börjar erotisera det man är rädd för och tycker är obehagligt.
En slags mental överlevnadsstrategi. Att vara svartsjuk och må dåligt över en sådan sak är något som är väldigt svårt att hantera, ett sätt hjärnan har för att skydda sig från vidare obehag är att börja erotisera det man anser är obehagligt.
Ni kan jämföra det med våldtäkt. Det är något många tycker är obehagligt och svårt att hantera, då svarar en del med att erotisera det och fantisera om det för att hantera det.
Så vi kan väl släppa bilden av någon slags lycklig cuck som med ett glatt leende drar i snoppen åt åsynen av frun som har sex med andra män, pervers och lycklig utan svartsjuka, och se det för vad det egentligen är: En förtryckt man, ett offer, som intalat sig att han gillar något han egentligen äcklas av och är rädd för.
Vad hände med den här härliga tråden...?