• share

Frun/flickvän knullar annan

Anonym (Anonym) skrev 2019-02-19 19:20:19 följande:

Vore underbart om hon ville komma hem och vara kladdigt spermafylld. Så upphetsande att se det droppa lite ur henne.

Finns inget hetare än när hon kommer hem och visar en använd och kladdig fitta.
  • share

Jag vill inte slicka, bara se det rinna, sedan knulla henne.
    Sist red hon älskaren tills han kom, reste sig direkt och kom
    hem till mig. Ångande, bara 15 minuter gammalt.

• share
    wolf666 skrev 2019-06-28 10:11:26 följande:

Undrar just hur vanligt detta är? Låter inte som nåt folk gör till vardags....

Har hållt på några år. Blir mer och mer intresserad av detaljerna hon berättar. Blir, konstigt nog, inte svartsjuk.
    Han får gärna ha större kuk än mig, hon får både suga och ta kuk analt. Men när han sprutar vill jag att han gör det i hennes fitta. Och när jag sedan knullar henne så måste hon vara otvättad.... 
  • share
    Kverulant67 skrev 2019-07-01 11:46:52 följande:

Vad är ni för sjuka män som vill att er partner har sex med andra???

Kåta män... Hör av mig här på forumet när hon blir knullad nästa gång. Av någon annan än mig alltså.
  • share
    Anonym (Räcker upp handen) skrev 2019-07-04 21:53:53 följande:

Nån snubbe som vill få frun knullad?

Tycker om när hon blir knullad av någon med riktigt stor kuk....
  • share
    Anonym (Räcker upp handen) skrev 2019-07-05 15:03:02 följande:
    Ja men det kan jag ordna!
    ... och hur stor är din kuk?
  • share
    Smed75 skrev 2019-07-05 17:14:31 följande:
    Oj.. Ja du vad kan den vara 18-19 kanske! Har inte mätt faktiskt!
    Som min... Fast jag har mätt min... Vill att hon får en större, 24 och uppåt....
  • share

Inga komplex. Väldigt nöjd med min normala kuk. Den är rätt "allround", passar i alla hål.

Frun vill gärna ha stort men inte överallt.

• share
    Kverulant67 skrev 2019-07-06 19:49:14 följande:

Hur funkar det då? Sitter ni och kollar på och runkar?

Nej. Får se och höra när hon kommer hem. Titta på den öppna, rinnande fittan...
    Knulla henne, i den andre mannens sperma.
  • share
    Smed75 skrev 2019-07-05 23:04:21 följande:
    Vad vill hon ha då? Känns som om det är det viktigaste.. Eller?
    Hon uppskattar de flesta kukar. Hon har provat några ganska mycket mindre än min. Och ett par ganska mycket större än min. Har varit ganska nöjd med de flesta. Men det är, tycker vi båda, lite spännande med ett "monster"....
  • share
    Anonym (lugnibussen) skrev 2019-07-17 20:54:30 följande:
    ellerhur
    hur många håller på med detta ?
    noll komma fem procent av befolkningen ?
    Jag håller med... Runkar när hon är hos någon, knullar henne när hon kommer hem...
  • share
    Kverulant67 skrev 2019-07-21 01:00:26 följande:

Att ha en tjej som hellre knullar andra, känner ni inte er misslyckade???

Tvärtom, känner mig väldigt trygg i mig själv som låter frun njuta. Tror också att hon hellre knullar mig i och med att hon delar säng med mig och knullar mig de flesta nätterna. Man behöver inte utesluta det ena för att få det andra.

Har också knullat andra under vårt äktenskap utan att för den sakens skull vilja byta partner. Frun vet givetvis om detta, känns väldigt bra att hon och jag inte har några hemligheter för varandra. Desto mer detaljer desto bättre.
  • share
    Anonym (s) skrev 2019-07-21 01:14:48 följande:

Ni måste vara bi om ni går igång på att andra män ligger med era fruar. Själv skulle jag inte gilla det. Dels går jag inte igång på andra män är totalt straight. Men sen vill jag ha tjejen för mig och att det ska betyda något. Vill inte ens tänka på om hon haft andra innan utan låtsas hellre som att jag är den ende.

Ordet är att vara bi så är det väl så. Har ingenting emot att vara avvikande.
  • share
    Anonym (.) skrev 2019-07-21 13:16:19 följande:
    Du är bisexuell om du själv vill ha sex med mannen. Man kan mycket väl ha en extraman i sängen utan att vara bisexuell.
    Vill inte ha sex med mannen, vill att han knullar min fru.....
  • share
    Grossglanz skrev 2019-07-22 17:50:43 följande:
    E hon snygg då?
    Väldigt, sån som drar herrarnas blickar till sig.
  • share
    Anonym (?) skrev 2019-08-02 19:04:53 följande:
    Sjuka människor finns det gott om, särskilt här på FL.
    Finns rätt gott om konservativa människor också....
  • share
    Anonym (Cuckolds är inte perversa) skrev 2019-09-08 19:03:42 följande:

Cucks som "gillar" att frun har sex med andra har lärt sig att gilla det. Det är en form av Stockholmssyndrom, där man börjar erotisera det man är rädd för och tycker är obehagligt.

En slags mental överlevnadsstrategi. Att vara svartsjuk och må dåligt över en sådan sak är något som är väldigt svårt att hantera, ett sätt hjärnan har för att skydda sig från vidare obehag är att börja erotisera det man anser är obehagligt.

Ni kan jämföra det med våldtäkt. Det är något många tycker är obehagligt och svårt att hantera, då svarar en del med att erotisera det och fantisera om det för att hantera det.

Så vi kan väl släppa bilden av någon slags lycklig cuck som med ett glatt leende drar i snoppen åt åsynen av frun som har sex med andra män, pervers och lycklig utan svartsjuka, och se det för vad det egentligen är: En förtryckt man, ett offer, som intalat sig att han gillar något han egentligen äcklas av och är rädd för.  

Tycker att det här lät lite väl bittert och skinntorrt, jag gillar mest att ha kul.
  • share
    Anonym (Vicky) skrev 2019-09-24 20:29:50 följande:
    Jag tror att även om jag skulle börja leta så skulle nog ingen vilja ha mig ändå. Jag är ingen snygging direkt.
    Så får man inte varken säga eller tycka om sig själv. Du är, helt säkert, attraktiv. Alla tycker inte om samma utseende....
Svar på tråden Frun/flickvän knullar annan