Är detta ett pluss?? Snälla hjälp!’
Enligt mig ett klockrent plus!
Enligt mig ett klockrent plus!
Men åh!! Vad glad jag blir!! Vågar ej tro på att detta händer mig efter så lång tid är kämpande????????????????
Vi har försökt över 2 år och har en IVF planerad.
Men kanske har blivit gravid? Vågar inte tro på detta!????
Ja verkligen! Skulle ringt in nu till helgen vid mens och starta ivf! Så vi får hoppas att det inte är ett spökstreck!!
Hur går det själv? Planerar du barn?
Ja verkligen! Skulle ringt in nu till helgen vid mens och starta ivf! Så vi får hoppas att det inte är ett spökstreck!!
Hur går det själv? Planerar du barn?
Hej uppdatering dagen efter beräknad mens.. jag har inte fått min mens som jag skulle få igår. Ingen blödning alls.
Nu gjorde jag ett CB digitalt test och den säger inte gravid?
Har det hängt någon tidigare?
ok. Vet dock att clearblue är kända för sina spökstreck så många undviker dom testerna
hej och tack för svar..
fick höra att det kan vara missfall? men borde det inte blöda lite då?
jag tog denna imorse, så det är den senaste. Jag ska ta senare ikväll och testa.
Men om hormonet i urinen inte är stark nog, hur kunde den synas i tisdags och inte idag? :/
tacksam för all hjälp.
har dock själv egen erfarenhet av clearblues spökstreck. Dom om några test kan visa tydliga spökstreck som är svåra att skilja från riktiga plus.
ja jag och många har den erfarenheten av clearblue test . Ja självklart är det så men clearblue visar fortfarande ofta spökstreck, det är ett skitmärke helt enkelt. Graviditetstest är säkra på det sättet att dom i princip aldrig visar falskt negativt men vissa märken som clearblue kan ha så klara spökstreck att det ser ut som ett plus. Dom allra flesta andra märken visar inte spökstreck
tack för svar uppskattar det.. men jag borde förstått att det var negativt redan i början.. Visste att det var för bra för att vara sant för mig :(
Bästa jojjan! Tack för all din pepp. Tog ett test som ja hade nu ett snabb indikationstest.
Och fick detta svaga plus; vad tror du? Du har ju följt min resa nu hehe så du vet bäst. Dock borde inte strecket vara starkare vid d här lagret?
Bästa Jojjans!
Tack!!! Du har hjälp mig så mkt?? Jag misstänker att min ägglossning var för ca 2,5 vecka sedan. Tror på onsdag så har det gått tre v prick :)