Tål knappt sambons barn !!
Vad betyder gnussa?
Vad betyder gnussa?
FÖRLÅT! Det betyder att hon gnuggar snippan mot något
Men snälla! Märker ni inte (ni som tycker att jag är en sååån dålig människa) att det är JAG som tar tag i ALLT?
Vi är ordentligt osams med mamman som försöker få lillan att bli pojke men vi vet ju inte vad som händer på mamma veckorna. Håret rakas och flickstackarn får titta på youtube på tjejer som könskorrigerat sig.
Både flickorna säger själva att där sköter dom tandborstningen helt själva. Hos oss får dom borsta själva tills timuret är slut (två minuter) sen borstat jag eller pappan.
Vi har total-godis-stopp hos oss. Vi dricker inte ens juice!
Gnussandet vet jag inte vad jag ska säga om.... hon gör det i smyg och skäms JÄTTEmycket när vi säger åt henne att sluta. Hon gör det utan att hon vet om det säger hon.
Men det är utbrotten som tar kål på mig. Det kan vara en sån enkel sak som att hänga upp ytterkläderna så blir det blackout och hon slår och slänger allt som sitter löst, gråter och skriker tills ingen röst finns kvar...
jag kanske ska säga att det är ytterst sällan tom aldrig det är pga mig utbrotten uppstår, dom kommer när mamman varit hem till oss och lämnat något eller något pappan säger/gör.