• Malin888

BIM Mars 2019

BIM lista;

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82 

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis 

3/3 Eveh 

4/3 Minnie768, Liit 

5/3 Editb, NervösAnonym, 

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet 

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90 

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90 

9/3 Siri88, höstmamma, babymys 

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17 

11/3 Geranium, RedAngel 

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva 

13/3 evi82, Tirin 

14/3 Anonym(Milla), niiskuneiti

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123 

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87 

17/3 Ängelby 

18/3 Grumpycavat 

23/3 Nicciz 

25/3 Swn

26/3 Malin888, Ladyballistic 

27/3 Annaaa

PLUS lista; 

23/2 Elinanorden bim -5 

26/2 MaoaM bim -4

26/2 Liit bim -6

27/2 Editb bim -5?

28/2 Funderar81 -1

28/2 Love5 -2
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 13:15:09 följande:

Äl +14 här och jäklar vad det kliar i fingrarna. Brösten fortsätter ömma vilket är mitt största hopp just nu. Även lite ?drag? kring livmodern som inte känns som vanlig mensvärk, men vem vet. Trött som fasiken, men den är lätt att inbilla sig tycker jag. Har lovat sambon att inte testa förrän söndag, men faaaaasiken vad svårt det är när man säkert skulle få plus om man testade idag. Men är så livrädd för ett negativt test....

men testa kvinna! :)
  • Malin888
    frugr95 skrev 2019-02-28 18:23:50 följande:

Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?

JAG SER GARANTERAT ETT STRECK OCH VÅGAR SKRIKA GRRAAATTTIIISSS!!!!
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 18:59:58 följande:
    Jag har fan ingen karaktär... Har mått skit idag och bestämt mig för att testa ikväll. Så sitter och väntar på att jag ska kunna klämma ur mig nåt att testa med. Håll tummarna! Fy fan vad nervvrakande det här är..
    SPÄNNANDE!! SKRIV DIREKT VI HEJAR!!! :)
  • Malin888
    Oktoberflicka93 skrev 2019-02-28 20:17:50 följande:

Börjar ge upp hoppet den här månaden, alla eventuella symtom är som bortblåsta, det enda jag känner är kraftigare molvärk som mensvärk.. Antar att min gissning om att ÄL kom senare den här månaden inte stämde och att bim imorgon stämmer trots allt. Återstår att se men är rätt säker på att mensen dyker upp inatt eller imorgon. Så tråkigt när man har fått upp förhoppningarna och tyckt att man ändå känt en del symtom..

Då känner vi precis lika!

Men vi ger inte upp för det eller hur!! Våra fina babys kommer med divine timing :) mot nästa ägglossning!!!!
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 18:59:58 följande:

Jag har fan ingen karaktär... Har mått skit idag och bestämt mig för att testa ikväll. Så sitter och väntar på att jag ska kunna klämma ur mig nåt att testa med. Håll tummarna! Fy fan vad nervvrakande det här är..

Hallå hur går det? Nu är tom jag nyfiken känns som vi börjar bli en stor systrafamilj här hahahhaaha
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 21:19:53 följande:

Hörni, det gick. Och min första och i princip enda känsla är rädsla. Efter 15 månader och 2 missfall. (Ok, missförstå mig rätt, jag är givetvis överlycklig) Men jag är så livrädd att det inte ska gå hela vägen denna gång heller. Tårarna kan inte sluta rinna. Hur slappnar man av inför sånt här, utan att gripas av panik? Nu gäller det att sysselsätta sig med aktiviteter tillsammans med sonen antar jag. Försöka tänka på annat så gott det går, för att få tiden att gå. Jag hänger kvar här och följer er andra, hoppas så att plussen kommer på löpande band här under mars! :)

Men åh jag börjar typ gråta för din skull!!! Grattis verkligen!

Ja det är sjukt mkt plussande! Fantastiskt!!!

Själv väntar jag på mensen imorgon, känns ingen idé att testa för känns exakt som den kommer imorgon bitti.

Men njut nu och låt rädslan Ebba ut av sig själv, pressa dig inte att få bort den, den kommer försvinna allteftersom :)
  • Malin888
    Funderar81 skrev 2019-03-01 07:26:35 följande:

Hallå där. Har testat x antal gånger de senaste par dagarna. Tycker linjen inte blir starkare särskilt fort. Jag vet jag antagligen överdriver, (borde inte testa så ofta!!) men alltså, hur långt efter första svaga sträcket har ni fått ett starkt sträck?

i mina tidigare graviditeter har jag inte ens plussat på bim... har behövt flera dagar efter för att ens få ett pyttestreck. och all dem graviditetrna gick fint
    så lugn du :)
  • Malin888
    Funderar81 skrev 2019-03-01 07:26:35 följande:

Hallå där. Har testat x antal gånger de senaste par dagarna. Tycker linjen inte blir starkare särskilt fort. Jag vet jag antagligen överdriver, (borde inte testa så ofta!!) men alltså, hur långt efter första svaga sträcket har ni fått ett starkt sträck?

i mina tidigare graviditeter har jag inte ens plussat på bim... har behövt flera dagar efter för att ens få ett pyttestreck. och all dem graviditetrna gick fint
    så lugn du :)
  • Malin888
    Anonym (Milla) skrev 2019-03-01 07:50:24 följande:

Siri88.

Är det någon som har Instagramkonton där man kan följa er resa till plus? Eller någon som har något bra konto att rekommendera?

Bra idé. Eller kanske vi kan skaffa en FB grupp också. Då lättare att lägga in bilder och dom blir tydligare tycker jag. :)

Jag fixar en fbgrupp till oss denna tråden e så himla härlig!
    Babyboostsisters döpe jag den till fixar den nu så hoppa in!
Svar på tråden BIM Mars 2019