BIM Mars 2019
Nähäpp... jag får inte med ngn bild.
Märkligt.
Kan man Inte lägga in från mobilen?
Nähäpp... jag får inte med ngn bild.
Märkligt.
Kan man Inte lägga in från mobilen?
Jag kunde inte hålla mig såklart från att testa haha, bifogar bilden då jag inte vet om det är nått litet där eller inte? Det tolkad ju som negativt men tyckte ändå mig sen en rosa liten skugga? Men har inga direkta förhoppningar då jag fått mååånga skuggor haha. Och detta är ju bara ÄL+9 typ!
Det blev ju världens sämsta bild Hahaha!!
Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.
Det är så svårt att se ibland här på fl. när jag laddat upp mina bilder så syns strecken mycket svagare. Men när jag zoomade kunde jag ana ett streck. Så testa om någon dag igen :D
Alltså vilken mensvärk jag har idag!! Molar och värker runt hela magen och båda äggstockarna! Såhär brukar jag få när jag fått mensen typ samma dag som den kommer :O snälla snälla låt det va en liten knort som blir till där inne <3
Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?
Vad ser ni?
Jag tycker som sist, kaaanske kan ana ett streck där. Jag personligen gillar inte de där stickorna. Jag tycker CB testa tidigt är superbra. Om du testar innan bim :) sen är det svårt med upplösningen här och de blir sämre när man även tar kort. Ser det starkare ut i verkligheten eller är det bara en svag skugga då med?
Jag provar slänga in en zoomad bild se ifall denna blir bättre!
Gick in på instagram och kopierade in din bild och lekte lite med kontrast och skuggor! (Ja jag är knäpp tydligen).. jag kaaan se lite men skitsvårt! Har du tagit nåt mer eller i annat ljus? :)
Ja de får vi hålla alla tummar och tår för! Jag ser skugga men svårt att urskilja just om det är skugga eller färg.. fan va jobbigt Hahha du måste uppdatera med mer test sen så vi får veta :D
Jag ser vad du menar, så svårt att se färgen bara, håller tummarna!
Jag fixar en fbgrupp till oss denna tråden e så himla härlig!
Babyboostsisters döpe jag den till fixar den nu så hoppa in!
Nu ansök jag med :D vad roligt! Aldrig varit med i en grupp på Facebook! Tänk om man känner nån här i verkligheten :O haha
Är det bara FB-gruppen som gäller nu? Kommer ni inte fortsätta skriva här överhuvudtaget?
Säkerligen bara jag som är nojig. Men tänk om jag faktiskt KÄNNER någon av er som är med här på FL som också är med i fb-gruppen?! Eller någon i min närhet, vill ju faktiskt inte att det kommer ut att vi försöker, haha!! #beslutsångest haha
Någon som kan förklara hur man räknar lutefasen? Apparna lägger ett snitt men har alltid ÄL efter beräknad ÄL, om vanligt är 14? Hur räknar man då? :)
Idag på BIM kom mensen, hann inte ens ta fram ett gravidtest som jag hade planerat. Men mensen går som en klocka så det är ju iof bra. Är lite bitter men försöker tänka positivt ;) Vi har bestämt att ta 2 månaders uppehåll i bebisverkstaden nu. Lycka till alla andra nu, hoppas ni plussar!
Nu kom mensen, nästa försök bli försök 15 för oss :(