BIM Mars 2019
läste någonstans att de är möjligt. såfort ett ägg e befruktat tillverkas ju hormon. dock e de inte bara hcg utan snarare progestronet man mår illa av...
läste någonstans att de är möjligt. såfort ett ägg e befruktat tillverkas ju hormon. dock e de inte bara hcg utan snarare progestronet man mår illa av...
jaghar en fråga. försöker lista ut mär ja vart gravid me sonen
. had mens 31oktober 2017 till 5 november 2017. den 13 plussade ja 2-3veckor m CB vecko indikator cykel 32. blöder 7 lutlfas 14... min hjärna funkar inte. nör ungefär borde äl ha varit på et CA alltså
tack för svar men ja e ju lite trög borde skrivit att ja plussa 13e december hehe är ju lite viktigt haha. trög jag är ibland
Bah! Jag smäller aaaav!
Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo
Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.
Någon mer som ska testa idag?
Illamåendet är som bortblåst idag men har börjat få lite lite ömma bröst istället. ÄL+7.
Men en annan sak jag tänkte fråga till er som varit gravida förut, har ni drömt mycket på natten? Inatt var det fjärde dagen i rad som jag haft konstiga drömmar. Jag har åkt luftballong till Thailand och london, skällt ut min sambo som varit otrogen i drömmarna och det var samma inatt så var förbannad på han när jag vaknade innan jag insåg att jag drömt! Varit irriterad i två dagar och skällt ut han för ingenting typ och gråtit för han inte ville ge mig en kram. Antingen är det grov pms eller andra hormoner som spökar med mig! Hahaha xD
Jag testade imorse pga så mycket ?gravid känsla? i kroppen. Vet dock inte vad jag ska tro?
Jag är sån som blir så himla peppad och glad av att se andra plussa, så är på riktigt bra humör idag! Trots att min äl-test och min kropp inte riktigt gör som jag vill just nu haha
Någon som vet att de har äl (typ tempar eller dylikt) men bara får svaga stegringar på sådana billiga stickor/stavar?
Mina stavar (från gravidkollen) var verkligen HELT blanka när jag började testa, alltså man fick vinkla dem i ljuset för att se teststrecket och det gick knappt att få på bild, sedan fick jag en stegring (men inte positivt) över 2 dagar och nu imorse var det så där blankt igen... så vet inte om jag ska tolka det som ett positivt just för mig eller om kroppen bara är lite kaiko efter MF... men jag har alla andra känningar på äl, hade jag inte testat hade jag sagt att jag hade äl idag eller senast imorn... så förvirrande detta!
Jag är så sugen på att testa redan i morgon!! Beror ju på när ägget släppte men i morgon måste jag va på ÄL+9 eller 10. Och idag har mina bröst blivit superömma! Klämmer man på dom så gör det svinont! Och mensvärk till och från fast brösten är värst! Egentligen är det inga gravsymtom från min sida då jag brukar ha mensvärk och ömma bröst innan mens men inte såhär tidigt. Det brukar komma ca 3-2 dagar innan mensen kommer. Ahh tiden går så långsamt!!
Testade i eftermiddag också för säkerhetsskull digitala är superpositivt och jag tror nog faktiskt staven blev positiv till sist den med
Nu så har man snart gjort allt man kan för den här gången så är det bara vänta....
Jag plussade tidigt, men får du negativt behöver du ju inte deppa ihop eftersom det kanske bara var för tidigt. Har du test hemma och så mycket symptom hade jag testat.
Jag hade knappt symptom, bara en såndär allmän gravid känsla i kroppen och en liksom pirrande känsla vid livmodern :)