• Malin888

BIM Mars 2019

Hej är nu på bim -9 och tycker jag börjar få mens värk och extreeeeemt trött idag.

Jag vill veeeeerkligen bli gravid nu. Om det inte funkar denna gång tänkte jag prova det där epaglandin som vissa skriver om. Mer erfarenheter om det någon? :)

Vidare så är jag jättetrött på folk runtomkring (inte alla men många) som bara : men ska du verkligen ha fler orkar du det och ensam? Bläääääääää

Jag är såååå glad över fler och vill inte vara ha en till utan minst 1 tom 2-3 till eventuellt!

Är på en jättehelande resa med min ettåring på Teneriffa så skickar med en härlig bild till er!

• Malin888
    frugr95 skrev 2019-02-19 09:48:22 följande:

Blev förvånad imorses när jag fick fast glad gubbe på CB och positivt på billiga testet.. trodde ägglossningen skulle ske om 2 dagar typ! När har ni haft sex för att öka chansen? Iförrgår och igår var vi för trötta hahah.. så har haft sex 14e, 15e och 16e.. också får vi ju ha sex idag och flera dagar framåt!

Kommer få ha sex typ klockan 5 imörrn för mannen börjar tidigt och jag sover borta på jour!! Sömnbristen börjar redan innan bebis ;)

Härligt!!!

Jag hade ägglossning 14-16/2 någonstans och träffade min donator den 13/2 (är ensam och kör via privat insemination) så det är. Alltså 1-3 dagar innan ÄL .

Är på bim -9 idag.

:)
  • Malin888
    Lejon90 skrev 2019-02-19 03:18:36 följande:

Hoppar gärna in här. Förväntad BIM 7/3.

Min (vår) historia:

Jag och min sambo har inga barn sedan tidigare, vi började försöka i 1/4 -18, testade positivt 24/4. Den totala lyckan som vi båda upplevde och kände då varade dessvärre inte så länge. Fick konstaterat MA i v9 + 3, fostret hade dött v8 +2. Fick då rekommendation av läkaren att låta kroppen sköta "utdrivningen" själv. Denna process tog ca 3 v. Fruktansvärd väntan!

Testade återigen positivt 8/10 -18. Glädjen över detta pluset var inte på samma nivå som det första pga. rädslan av föregående erfarenhet. Även denna gång gick det inte hela vägen. MA nummer 2 i v9 +0, fostret dött v8 +6. Ett slag i ansiktet på både mig och min sambo. Efter denna gång vägrade jag att låta kroppen sköta det själv och fick då cytotec behandling med lyckat resultat.

Barnlängtan är otrolig stor så kan inte mer än att hålla alla mina fingrar och tår på att det får stanna kvar någon gång och bli till ett litet liv.

Skickar massor med kärlek!

Har du ätit zinzino olja någon gång? Vet inte om du vill prova men jag har 2 vänner som fått upprepade missfall och efter dem börjat äta den då har det gått vägen med deras graviditeter.

Behöver ju inte funka på alla men kanske värt att testa om du känner det är nyttigt för dig.

Oavsett så kommer det ju bli en baby du verkar ju lätt bli gravid o det är ju jättefint!
  • Malin888
    frugr95 skrev 2019-02-19 13:56:38 följande:

Men Gud va spännande!!! Är det ditt första du försöker få nu eller har du barn sen innan? :) inte långt kvar till att få ta gravtest ju!

Har en 16 åring och en 1 åring och en abort

Så fjärde graviditeten nu :)

Lycka till till oss!!!! :)
  • Malin888
    Honsomlängtar skrev 2019-02-19 17:34:16 följande:

Visst är ägglossning snart här? Det första är från i går och det mittersta är från imorse och de längst ut är nyss.

Skönt att hitta ägglossningen efter mitt ma så lycklig.

Go girl!
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 15:06:11 följande:

Känner redan nu att det nog skitit sig denna gången, har mycket känning av pmds och den ska väl liksom utebli om man blivit gravid? Jag hade velat prova stickor till nästa gång. Denna månaden kände jag inte av äl som appen sa utan flera dagar senare.

Vad rekommenderar ni? OH ni visa äl-testare haha

Jag tänker inte investera i något dyrt och tempning tror jag blir svårt med min 1.5åring hemma Som fortfarande kan komma å väcka mig på natten.

Hit me

Nar ar din BIM?
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 15:06:11 följande:

Känner redan nu att det nog skitit sig denna gången, har mycket känning av pmds och den ska väl liksom utebli om man blivit gravid? Jag hade velat prova stickor till nästa gång. Denna månaden kände jag inte av äl som appen sa utan flera dagar senare.

Vad rekommenderar ni? OH ni visa äl-testare haha

Jag tänker inte investera i något dyrt och tempning tror jag blir svårt med min 1.5åring hemma Som fortfarande kan komma å väcka mig på natten.

Hit me

Ser nu vi har BIM samtidigt.

Jag har kanningar i livmodern. Brinnande kansla ar vansinnigt trott och mar illa men det brukar jag tyvarr ha innan mens. Men brukar inte kanna mig sahar uppblast o trott...

Kan va fullmanen dock jag ar jattepaverkad av dem...
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 18:47:20 följande:

Jag har åkt på en förkylning så jag är rätt sleten överlag. Min pmds yttrar sig så att jag blir låg, får ångest, paranoia, och mycket kort stubin haha. Vill inte ta min medicin för den kan rubba cykeln och det vill jag ju absolut inte nu. Krävs mycket samarbete från min sambo för jag är inge rolig att leva med under dom här dagarna. Men! Bara 10 dagar kvar och då kommer antingen ett plus eller befrielsen av mens haha

Tanker du vanta till bim eller testa tidigare?
  • Malin888
    vwmamman skrev 2019-02-19 19:01:57 följande:

aaaaaaaah denna väntan alltså

Japp

Känner du ngt?
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 19:02:56 följande:

Förra månaden testade jag med testa tidigt och blev så jävla besviken. 5dgr före bim måste det varit. Sen testade jag bim-1, då har jag plussat de 2 ggr tidigare jag varit gravid. Negativt. Sen kom mensen en dag sent såklart och jag hade mensvärk 2 dagar innan. Brukar jag aldrig ha. Blödde nästan en vecka och otroligt mycket, med klumpar. Tyckte det va så konstigt så jag testade mej igen efter jag slutat blöda för att se om det kunde varit missfall men det visade inget.

Såatte jag kommer med största säkerhet testa alldeles för många gånger denna gången med hahaha men min tanke är att jag inte ska göra det :)

Hur tänker du göra?

Jag tänker testa som fan! Hahaha

Varje dag från söndag!

Hahaha
Svar på tråden BIM Mars 2019