Lejon90 skrev 2019-02-19 03:18:36 följande:
Hoppar gärna in här. Förväntad BIM 7/3.
Min (vår) historia:
Jag och min sambo har inga barn sedan tidigare, vi började försöka i 1/4 -18, testade positivt 24/4. Den totala lyckan som vi båda upplevde och kände då varade dessvärre inte så länge. Fick konstaterat MA i v9 + 3, fostret hade dött v8 +2. Fick då rekommendation av läkaren att låta kroppen sköta "utdrivningen" själv. Denna process tog ca 3 v. Fruktansvärd väntan!
Testade återigen positivt 8/10 -18. Glädjen över detta pluset var inte på samma nivå som det första pga. rädslan av föregående erfarenhet. Även denna gång gick det inte hela vägen. MA nummer 2 i v9 +0, fostret dött v8 +6. Ett slag i ansiktet på både mig och min sambo. Efter denna gång vägrade jag att låta kroppen sköta det själv och fick då cytotec behandling med lyckat resultat.
Barnlängtan är otrolig stor så kan inte mer än att hålla alla mina fingrar och tår på att det får stanna kvar någon gång och bli till ett litet liv.
Skickar massor med kärlek!
Har du ätit zinzino olja någon gång? Vet inte om du vill prova men jag har 2 vänner som fått upprepade missfall och efter dem börjat äta den då har det gått vägen med deras graviditeter.
Behöver ju inte funka på alla men kanske värt att testa om du känner det är nyttigt för dig.
Oavsett så kommer det ju bli en baby du verkar ju lätt bli gravid o det är ju jättefint!