• Hallonpaj

BIM Mars 2019

Idag var det inget snack om saken.

Jag är GRAVID!! :D <3

Tog det rosa först som blev mycket starkare än igår och förrgår. Sen gick jag lös på mina CB-test och fick det bekräftat.

Det känns mycket bättre denna gång eftersom testen ökar i styrka. Är på ÄL +11/12 och bim -2/3. (Fick mf förra månaden).

Verkar som det blir en till liten decemberbebis för oss <3

• Hallonpaj
    Stellan11 skrev 2019-03-25 05:55:52 följande:

Åå va kul!! Stort grattis!! :)

Tack snälla <3
  • Hallonpaj

Nu finns det även en tråd för bf december för dem som vill fortsätta följas efter plus :)

• Hallonpaj
    ETOVA skrev 2019-03-25 23:28:08 följande:

Tack för svaret, och grattis, jag såg att du plussat! Här har fortfarande ingen mens kommit. Tror det blir test imorgon eller onsdag (BIM +2 eller 3) vill gärna hålla lite på det. Har även kvar mensvärken som kommer och går. Hur går det för er andra som har bim nu i dagarna?

Tack snälla <3

Vad tålmodigt att vänta med testen, jag är helt tvärtom! Men så spännande! Håller tummarna för dig. Du får gärna uppdatera hur det går.
  • Hallonpaj
    bibimbap skrev 2019-03-26 08:06:42 följande:

Stort grattis Hallonpaj!! =)

Tack snälla <3

Jag följer er andra med spänning här. Håller tummarna hårt för fler fina plus här dem närmsta dagarna!!
  • Hallonpaj
    lonelygirl92 skrev 2019-03-26 08:55:30 följande:

Testade precis helt blankt på 2 tester :?( är dock bara på ÄL + 9 så lite hopp finns ändå. Ska testa igen till helgen då jag har BIM söndag/måndag. Vill inte bli besviken igen :(

Äl+9 är ju väldigt tidigt att få plus :) Så det behöver inte alls vara kört. Håller tummarna du får positivt på stickan!
  • Hallonpaj
    Linneaalice14 skrev 2019-03-26 18:53:29 följande:

Hej, har fotat mina ägglossningstester. men kan ni hjälpa mig att tyda dem, jag fattar ju att dem är nrgativa, men speciellt de idag, Vad innebär det? Vi sexade i söndags iaf, 

o tänkte ikväll imorgon o torsdag. Har man kanske tur då? denna månad o äntligen ev få till ett plus? vad tror ni?

Lägger in bilderna. 

Jag tycker testet från idag nog kan avläsas som positivt. (Även om det står i beskrivningen att strecken ska vara lika starka så är det inte alla som får det.) Eventuellt att du får fullt utslag imorgon. Ta gärna 2test per dag om du är osäker tex ett på fm och ett på em. Vissa personer har kort LH Stegring.

Lägger in en bild på mina test (från ett tidigare försök) så har du något att jämföra med.

(Jag tog 2test under stegringen)

Lycka till och hoppas ni prickar rätt! =)
  • Hallonpaj
    Linneaalice14 skrev 2019-03-26 18:53:29 följande:

Hej, har fotat mina ägglossningstester. men kan ni hjälpa mig att tyda dem, jag fattar ju att dem är nrgativa, men speciellt de idag, Vad innebär det? Vi sexade i söndags iaf, 

o tänkte ikväll imorgon o torsdag. Har man kanske tur då? denna månad o äntligen ev få till ett plus? vad tror ni?

Lägger in bilderna. 

Jag tycker testet från idag nog kan avläsas som positivt. (Även om det står i beskrivningen att strecken ska vara lika starka så är det inte alla som får det.) Eventuellt att du får fullt utslag imorgon. Ta gärna 2test per dag om du är osäker tex ett på fm och ett på em. Vissa personer har kort LH Stegring.

Lägger in en bild på mina test (från ett tidigare försök) så har du något att jämföra med.

(Jag tog 2test under stegringen)

Lycka till och hoppas ni prickar rätt! =)
    Miss XXX skrev 2019-03-26 19:20:15 följande:

GRATTIS TILL ER ALLA SOM HAR PLUSSAT

Själv så satte mensen i gång igen idag som det det ser ut som. Har en son på 5,5 år och gynekologen hittar inte något fel varför han inte får ett syskon

Jag känner mig så nere så att jag skulle kunna gå och gräva ner mig. Vi hade Sex på ÄL och alla kringliggande dagar som andra månader men det blir inget barn!!!

Vi får heller inte hjälp utan att betala själva (vad det nu finns för hjälp då det inte hittas något fel) då vi har ett gemensamt barn.

Jag orkar inte mycket mer ! Höll på att börja gråta på jobbet när tant röd gjorde entré två dagar för tidigt.

Hade dessutom en pytteliten liten blodblandad flytning i lördags så ett svagt hopp om nidblödning ägde rum i lördags.

Känner mig så stressad av åldern nu också blir 36 i år!!!!

Kan inte helt förstå hur det måste kännas för er men vill ändå önska er lycka till och håller alla tummar och tår att ni får ett litet syskon till er snart <3

Kan det kanske vara en idé att gå till en annan gyn och få en extra bedömning. Så frustrerande att det inte finns hjälp att få vid syskonförsök :(

Släpp fram alla känslor och ta hand om varandra. Kram
  • Hallonpaj

Vad himla konstigt det blev med dubbla inlägg när jag skrev i tråden nu märker jag. Märkligt! :S

• Hallonpaj
    Anonym (My) skrev 2019-03-27 13:45:26 följande:

Bim -4 idag o blir så osäker! Har 30års fest i helgen, där av är jag ännu mer ivrig att veta ???? ser ni något?

Jag ser Glad 
  • Hallonpaj
    lonelygirl92 skrev 2019-03-27 17:42:25 följande:
    Någon mer än jag som ser ett svaaaaagt blått streck?!
    Ser något där! Glad Men som sagt väldigt svagt. Håller tummarna det är ett plus! 
  • Hallonpaj
    Miss XXX skrev 2019-03-26 21:06:59 följande:

Kan det kanske vara en idé att gå till en annan gyn och få en extra bedömning. Så frustrerande att det inte finns hjälp att få vid syskonförsök :(

Släpp fram alla känslor och ta hand om varandra. Kram[/quote]

Tack så mycket Hallonpaj

Faktum är att jag har en ny tid hos gynekologen i morgon hoppas att jag får ut något vettigt utav det. Annars tror jag man få ge upp eller gå vidare med annan gynekolog. Faktum är att han verkade rätt erfaren angående fertilitet och gymelologi.30 år i yrket hade han och berättade om kvinnor som var över 40 och fått barn. Han ingav förtroende.

Just nu är jag så ledsen. Klarar inte av att se bebisar.

Det tär oerhört mycket på psyket detta.

Hur länge hade ni försökt? Såg att Du skrivit om missfall också.

GRATTIS till ert plus[/quote]

Meddelandena blir så konstiga när man svarar.

Det ser ut som jag skrivit det Du skrivit Hallonpaj fast jag citerat och svarat i tråden

Hoppas att besöket gick bra idag?  Kan tänka mig att det tär mycket på en när det tar sådan tid. Det är fullt mänskligt att bli ledsen när man ser bebisar eller andra gravida. Hoppas verkligen ni får det där efterlängtade plusset snart! {#emotions_dlg.flower}

Tack snälla. För oss har det gått fort (men det har vi aldrig tagit för givet). Däremot reser min karl väldigt mycket i jobbet så vi har bara ett par få chanser per år. (Med första dottern tog jag flyget till honom över en helg bara för att pricka ÄL. Lite knasigt kanske, men vad gör man..)

• Hallonpaj

Så roligt att kika in här och se så många nya plus! {#emotions_dlg.flower} Stort GRATTIS!!!

Kom gärna över till "BF december 2019" tråden om ni vill.

Svar på tråden BIM Mars 2019