Linneaalice14 skrev 2019-03-26 18:53:29 följande:
Hej, har fotat mina ägglossningstester. men kan ni hjälpa mig att tyda dem, jag fattar ju att dem är nrgativa, men speciellt de idag, Vad innebär det? Vi sexade i söndags iaf,
o tänkte ikväll imorgon o torsdag. Har man kanske tur då? denna månad o äntligen ev få till ett plus? vad tror ni?
Lägger in bilderna.
Jag tycker testet från idag nog kan avläsas som positivt. (Även om det står i beskrivningen att strecken ska vara lika starka så är det inte alla som får det.) Eventuellt att du får fullt utslag imorgon. Ta gärna 2test per dag om du är osäker tex ett på fm och ett på em. Vissa personer har kort LH Stegring.
Lägger in en bild på mina test (från ett tidigare försök) så har du något att jämföra med.
(Jag tog 2test under stegringen)
Lycka till och hoppas ni prickar rätt! =)
Miss XXX skrev 2019-03-26 19:20:15 följande:
GRATTIS TILL ER ALLA SOM HAR PLUSSAT
Själv så satte mensen i gång igen idag som det det ser ut som. Har en son på 5,5 år och gynekologen hittar inte något fel varför han inte får ett syskon
Jag känner mig så nere så att jag skulle kunna gå och gräva ner mig. Vi hade Sex på ÄL och alla kringliggande dagar som andra månader men det blir inget barn!!!
Vi får heller inte hjälp utan att betala själva (vad det nu finns för hjälp då det inte hittas något fel) då vi har ett gemensamt barn.
Jag orkar inte mycket mer ! Höll på att börja gråta på jobbet när tant röd gjorde entré två dagar för tidigt.
Hade dessutom en pytteliten liten blodblandad flytning i lördags så ett svagt hopp om nidblödning ägde rum i lördags.
Känner mig så stressad av åldern nu också blir 36 i år!!!!
Kan inte helt förstå hur det måste kännas för er men vill ändå önska er lycka till och håller alla tummar och tår att ni får ett litet syskon till er snart <3
Kan det kanske vara en idé att gå till en annan gyn och få en extra bedömning. Så frustrerande att det inte finns hjälp att få vid syskonförsök :(
Släpp fram alla känslor och ta hand om varandra. Kram