BIM Mars 2019
såhär har de sett ut för mig stegring kväll12e å morgon 13e. så har äl typ nu å fram ett dygn typ.
såhär har de sett ut för mig stegring kväll12e å morgon 13e. så har äl typ nu å fram ett dygn typ.
Såhär ser det ut för mig . Vad tror du? Måste ju vara ägglosning från 12/2 och två dygn framåt
Hej, är på Bim +4 och tog ett gravtest i onsdags, tok negativt! Tog en ägglossningstest nyss, vågar inte ta gravtest! Rädd att bli ledsen. Men den visade hyfsad starkt!
Se bilden!
Har jag eller har jag nyligen haft min ägglossning? Blir inte klok på min kropp!
iblabd tar tankarna över och man bara fastnar å de gnager lixom. Jag har en 5 månaders bebis hur underbart som helst har en 10 åring oxå som är fantastisk.. men längtar ändå mer å mer å mer å .. ja ni fattar efter en till liten. vill gärna att min minsta ska ha nytta av sitt syskon. de som min stora inte fått .. han har vart ensambarn fram till nu då.. Stora sonen är helt fantastisk med sin lillebror å vill gärna hjälpa till .. ville inget speciellt med mitt inlägg .. bara ventilera lixom..
mys den 7-8e, 12-13e och 16-17e.. äl 14e eller 15e..
nu håller vi tummarna å inväntar BIM 1/3 ...
jag har en 16 åring och en 1 åring så vi har det lite lika :)
Vill inte bara ha en till utan två till :)
Lycka till till oss!! :)
Jag tog ett gravtest nu på morgonen. Det visade att jag äntligen är gravid. Vi är så lyckliga. Efter över 1 år äntligen!!
Är den någon har som haft sin ägglossning och inväntat BIM? Jag har bim den 1/3 alltså om 11 dagar. Man längtar ju så mycket efter att plussa så man går och letar tidiga symptom. Det som jag tycker har varit annorlunda denna gång är att min bröstvårtor har varit fruktansvärt ömma och hårda (utåtstående) sen har jag haft mycket molvärk. Men molvärken är svår att bedöma om det kan bero på befruktning efter som jag har endometrios och har ont för det mesta varje dag. Men kan verkligen tecken komma så tidigt?
Jag håller alla tummar och tår att det blir många + den här månad!
Så spännande! Jag vill bara göra ett test nu men får allt hålla mig. När tänker du testa dig? :)
Jag ska också försöka vänta till BIM. Sist så testade jag mig 5 dagar innan BIM och negativt, gjorde mig mer ont än gott. Ska allt försöka hålla ut denna gången! Sen blir det ju en massa onödiga pengar på tester haha.. Bättre att låta kroppen visa. Vi måste hålla varandra uppdaterade hur det går! Hoppas verkligen att vi båda kan plussa.