BIM Mars 2019
hade äl 14e. å bim 1 mars så några dagar till att vänta
så seegt hehe
hade äl 14e. å bim 1 mars så några dagar till att vänta
så seegt hehe
Någon som har symtom ännu? Vet att det är supetidigt för de flesta här men jag och några fler har ju bim precis i början av mars. Hur går det för er? Jag hade ägglossning 15 feb. Fick ömma bröstvårtor redan den 21 feb och igår började kramperna i tjejmagen och idag har jag nästan ont hela tiden. Dessutom är jag varm som en kamin sen igår och är rosig om kinderna sen några dagar. Varit likadant tidigare graviditeter. Så hoppas hoppas jag inte är skengravid.
Vad innebär att bli triggad? Har du varit gravid tidigare? Vissa känner ju ingen alls innan bim. :) som en bekant till mig, hade det inte varit för enorma bröst i v 18 hade hon fortfarande inte känt något! Haha!
Några dagar till. Suck. BIM på fredag. Testade en sticka idag bara för att kolla. Hur blankt som helst. Trodde heller inte de skulle visa nåt, så det gör inget. Ville egentligen bara veta om medicinen efter ägglossningssprutan var ute ur systemet och det var det iallafall. Så blank sticka att jag blev bländad.. ;)
Så seegt! Har börjat känna av mina äggstockar, tror mensen är på väg liksom alltid. Tempen var också lägre i morse. Surt!
Det är andra gången med samma donator. Hur många gånger pallar man chansa på samma man ? Vet att kemin inte alltid funkar ju och man får ju så lite om gången (sperma alltså). Detta sagt som singel kvinna med sädbanksdonator. Hade jag partner skulle jag maratonmyst med honom hela veckan omkring äl.
Lite roligt att läsa era inlägg, som pressar männen omkring detta. Vi blir allihop lite galna omkring detta projekt. :D
Finns det fler än jag som inte har ett enda symtom?! ingen mensvärk inga flytningar ingen molvärk inget sur ingenting....
O ja me plussade!! Blev så förvånad. Jo jag testade fler gånger... Strecket är ju där. Har BIM imorgon.
Får tillägga att jag trott att mensen vart på väg sen i söndags. Känt av äggstockarna och en molande känsla i nedre magen. Precis som mens... Hoppas detta håller sig nu då. Vet ju att det ofta inte gör.....
Tackar för grattningarna. Kul veta att dessa gamla äggstockar fortfarande har lite fjutt kvar. Nu gäller det att få reda på ifall ägget va bra eller inte. Dvs har den tänkt sig att stanna kvar eller pajar det hela snart. Först o främst bara att strecket blir starkare. Ojoj så mycket som kan gå fel! Känns fortfarande som mensen ska börja. Äggstockarna liksom vrider sig.
Trodde det hela lagt ner två dar sen när tempen sjönk, men idag åkte den upp igen.
Har fortfarande en tid bokad till juni på en klinik, så b-plan finns.
Hörni, det gick. Och min första och i princip enda känsla är rädsla. Efter 15 månader och 2 missfall. (Ok, missförstå mig rätt, jag är givetvis överlycklig) Men jag är så livrädd att det inte ska gå hela vägen denna gång heller. Tårarna kan inte sluta rinna. Hur slappnar man av inför sånt här, utan att gripas av panik? Nu gäller det att sysselsätta sig med aktiviteter tillsammans med sonen antar jag. Försöka tänka på annat så gott det går, för att få tiden att gå. Jag hänger kvar här och följer er andra, hoppas så att plussen kommer på löpande band här under mars! :)
Hallå där. Har testat x antal gånger de senaste par dagarna. Tycker linjen inte blir starkare särskilt fort. Jag vet jag antagligen överdriver, (borde inte testa så ofta!!) men alltså, hur långt efter första svaga sträcket har ni fått ett starkt sträck?
Apropå FB-gruppen, men har ett anonymt extrakonto på FB bara för detta. Ingen i min närhet vet vad jag pysslar med, det skulle bli ramaskri överallt och det har jag inte energi till.
Ett förslag till er som vill hänga på fb med detta. Via det kontot är jag medlem i flera planera-barn-grupper, främst singelkvinnor och donator då, men det finns ju andra grupper också.
Ni som är här i forumet!! Vad ser ni???
När borde jag kunna testa som tidigast? Har 8 dagar kvar till bim