Jagerika skrev 2019-02-04 20:25:10 följande:
Usch vad hemskt! Vi får försöka peppa varandra och se till att finnas för varann <3 har ni försökt länge? Känner igen ditt nickname från tidigare trådar! :) vi har aldrig fått plus så vet inte ens om vi kan bli gravida men jag är väl en kämpa som hoppas månad efter månad haha
Nja... jag skulle inte kalla det länge, det blir väl strax över 6 månader nu, men då har vi ju blivit gravida 2ggr men haft lite otur så ett tidigt missfall och nu fick vi ma men det är sånt som händer, så nu gäller det att ladda om. Jag tar med mig det positiva, vi blir gravida relativt lätt, och min kropp har ju fixat detta en gång innan så det är klart den ska klara det igen
Älskar att du också är så positiv, folk runt omkring mig tror typ att jag bara sätter upp en tapper front, men jag känner på riktigt att, ja själva dagen vi fick reda på det var jag jätteledsen och tillät mig själv vara det, men sedan hjälper det ju liksom inte att fastna i det, jag vill ju ha ett barn så då känns mycket mer produktivt att fokusera på att komma framåt. Jag ser allt detta som vägen till bebis och ja den här gången blev den lite krokigare men tänk så glad jag kommer bli när jag väl kommer fram
Det här ska bli vår månad, Mars har ju som sagt varit en turmånad för mig en gång innan, så hoppas det blir det för oss båda två den här gången!