BIM Mars 2019
Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.
Visst har jag plussat idag? Två dagar före BIM.
Grattis till alla som plussat idag!
Det här med tempen gör mig förvirrad, när kan man räkna med att den sjunker igen efter ÄL? Håller den sig högre fram till mensen kommer eller brukar den sjunka tidigare?
Har tyvärr ingen bild, tempar inte regelbundet på det sättet. Men har haft lite koll den här cykeln och tempen ligger fortfarande högre än vad min normaltemperatur är.. Bim imorgon enligt de appar som jag använder för att ha koll på min cykel, men jag anar att ÄL var senare än vad appen beräknat, så lite oklart när bim är i sånna fall, vilket gör det ännu svårare, haha..
Är lite så jag tänker också, men man börjar ju överanalysera allt och försöka hitta minsta lilla tecken ;)
Har haft en del molvärk senaste dagarna också som jag inte brukar ha så pass långt innan bim, men det är väl bara att vänta och se ;)
Tilläggas bör också att om ÄL var då appen beräknade det till är chansen till graviditet = noll då det inte mystes något här hemma då pga sjukdom. Var ÄL däremot när jag anar att den var finns chansen i alla fall!
Som sagt, om jag är på dag 13 trots allt är chansen till graviditet obefintlig då vi inte myste något däromkring. Så jag hoppas att min känsla av att ÄL kom senare den här månaden stämmer, för i sånna fall finns chansen
Äl +14 här och jäklar vad det kliar i fingrarna. Brösten fortsätter ömma vilket är mitt största hopp just nu. Även lite ?drag? kring livmodern som inte känns som vanlig mensvärk, men vem vet. Trött som fasiken, men den är lätt att inbilla sig tycker jag. Har lovat sambon att inte testa förrän söndag, men faaaaasiken vad svårt det är när man säkert skulle få plus om man testade idag. Men är så livrädd för ett negativt test....
6 dagar kvar till mens, molar i magen... ska man vänta med att testa eller bara att köra? ???? kliar i fingrarna att testa såklart....
Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?