• Malin888

BIM Mars 2019

Nu har jag fixat en closed group på fb som heter BABYboostsisters.
    Toppen att fortsätta här men denna tråd känns så himla fin energi i så kan va kul att fortsätta på enklare sätt! Den ligger uppe nu och det är bara vi som medlemmar som ser vad som skrivs. Lägger upp så alla kan göra allt som är medlemmar i gruppen!

Jag har bim idag och är helt säker på att mensen kommer men den har inte kommit än, brukar altid komma när jag stiger upp. men so sagt jag är väldigt säker på att den kommer snart 

• Malin888
    Jagerika skrev 2019-03-01 08:50:22 följande:
    Gör ni en facebook sida för dom som plussat eller för alla? :)
    DEN GRUPPEN ÄR FÖR ALLA!!

BABYboostsisters på fb (fixade nu)

Ni som plussat, vi som fortsätter försöka, missfall, glädje oro etc. 
    RUBBET. Sisterhood!
  • Malin888
    Emmissss skrev 2019-03-01 06:16:50 följande:

Åh va många som plussar nu alltså!!! :) Själv får man vänta ett tag till innan det visar sig! Eftersom läkarna för många år sedan pratat om att jag har Endometrios men aldrig blivit något fastställt, har jag äntligen bokat tid för en koll på kvinnokliniken. Känns inge roligt att behöva vänta ett helt år om det inte skulle fungera pga endometriosen. Har nu gått 6 månader.

Är det någon mer här inne med denna onda sjukdom??

Lycka till! JAg läste precis här om någon som plussade  med det på försök nr 2!!!!
  • Malin888
    LadyBallistic skrev 2019-03-01 08:59:35 följande:

Åh trevligt hur går man med i den gruppen?

Sök BABYboostsisters i groups på fb! 
    Jag lägger till alla som trycker bli medlem! Den hålls stängd så inga om inte är medlemmar kan läsa ngt så vi kan känna oss lika trygga som här med vad vi skriver :)
  • Malin888
    LadyBallistic skrev 2019-03-01 09:06:36 följande:
    Hej hittar tyvärr inte gruppen, tror att man inte hittar den för att den är hemlig/stängd. :)
    Jodå redan lagt till flera st prova igen! 
  • Malin888
    vwmamman skrev 2019-03-01 09:44:01 följande:

hmm finns inget när ja söker heller.. oavsett hur

Skriv I gripper!
  • Malin888

NI SOM ÄNNU INTE JOINAT: vi har gjort en grupp på FB som heter BAByboostsisters för ALLA oss, plus, väntar etc, sisterhood! Gå med, mkt av diskussion är lättare och smidigare där! Den är STÄNGD så Ina utomstående ser!!

Ses där!

• Malin888
    Oktoberflicka93 skrev 2019-03-01 11:10:00 följande:
    Är det bara FB-gruppen som gäller nu? Kommer ni inte fortsätta skriva här överhuvudtaget?
    jag kommer skriva mest där, det är mkt lättare :) 
  • Malin888
    jamåduleva skrev 2019-03-01 11:17:41 följande:

Nejmen gud, jag håller på att gå med i en FB grupp, vad läskigt! Haha

den e stängd för dem som inte är med så du är trygg :) 
    Ses där :)
  • Malin888
    Anonym (mim) skrev 2019-03-01 11:52:20 följande:
    Säkerligen bara jag som är nojig. Men tänk om jag faktiskt KÄNNER någon av er som är med här på FL som också är med i fb-gruppen?! Eller någon i min närhet, vill ju faktiskt inte att det kommer ut att vi försöker, haha!! #beslutsångest haha
    :) gör som du vill, men gruppen är iaf stängd för utomstående
  • Malin888
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-03-01 16:07:54 följande:

Tack fina fina ni för alla grattis och lyckönskningar! Får se om jag hänger med in i facebookgruppen, vill ju hänga med er till era pluss också!! <3 kram och trevlig helg till er!

komsi komsi :)
  • Malin888
    NI SOM ÄNNU INTE JOINAT: vi har gjort en grupp på FB som heter BABYboostsisters för ALLA oss, plus, väntar etc, sisterhood! Gå med, mkt av diskussion är lättare och smidigare där! Den är STÄNGD så inga utomstående ser!! 

Ses där!
Svar på tråden BIM Mars 2019