BIM Mars 2019
Hej! Hoppar gärna in här!
Jag och min sambo har snart varit tillsammans i 4 år och snart sambo i 3 år. Vi vill båda så gärna ha barn. Min sambo har kollat upp sina spermier och dom var jätte bra, så känns mer som att ev problemet skulle ligga hos mig..
Slutade på mina p -piller i slutat av juni 2018, hade livet svårt att hitta min ägglossning i börjand då allt var nytt och insåg att jag har väldigt lång cykel 33-45 dagar lång. Min ägglossning kan ligga allt på från CD20-CD26. Men har ändå sedan september hittat min ägglossning. Dock utan resultat.
Hade nu senast ägglossning den 10/2 och mensen ska komma på söndag 24/2, vet att det inte är i Mars men har följt denna tråden så tänkte det kunde vara skönt att skriva av sig.
Vill verkligen så gärna att mensen inte ska komma och att jag ska vara gravid, har lite ?symptom? men det kan lika bra vara symptom på att mensen kommer att komma.
Känner typ molande värk längst ner över magen och lite i äggstockarna och har gjort sedan i lördag, värken började lite tidigare än vanligtvis men behöver inte betyda något. Försöker att vara positiv, men så sjukt svårt för man vill inte heller få upp sina förhoppningar.. ????