bibimbap skrev 2019-03-28 07:04:06 följande:
Det låter ju onekligen lovande! Jag är på CD 34, men jag har å andra sidan 31 dagar i snitt, 35 förra månaden tex. Så det varierar lite. Jag har också mensvärk som kommer och går, och ett illamående som börjar smyga sig på. Annars inget speciellt. Men ja, jag tänker också att det lika bra kan vara tillfälligheter, det har ju hänt tidigare att jag trott att jag varit gravid haha.
Jag kommer troligtvis att banga på fredag, tycker det är så otroligt trist med negativa test och får hellre mensen. Men vi får se. Har inget test hemma så jag måste köpa ett också.
Har ni försökt länge? Detta är vårt tredje försök, som iofs inte riktigt blev ett försök iom att jag valde att strunta i alla appar efter förra mensen. Så jag minns inte ens när vi låg, haha. Håller tummarna för dig!
Ja jag håller med, tycker också det känns bäst att avvakta med test och bara få mens i så fall, är därför jag valt att vänta så pass länge som jag gjort nu. Plus att jag blir glad varje gång jag inte får mens, haha :) Ja det är ju lätt att ?lura? sig själv, jag har också trott jag har varit gravid innan (men inte såhär mycket, och det är lite läskigt). Vi är också på tredje försöket. Tror vi prickade bäst hittills denna gången, men är osäker för jag använder inte äl- tester eller temp. Inga barn tidigare. Men det hade du va? Håller tummarna för dig också! Och alla er andra förstås :)