Inlägg från: Anonym (Milla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Milla)

BIM Mars 2019

Hej. Hoppar in här också. Jag är 38 år gammal. 4 barn: 3 på jorden och 1 i himlen ( sen avbrytande i v 22 i november förra året på grund flera allvarliga missbildningar och bebis skulle inte överleva utanför min kropp). Idag fick jag min mens igen som vanligt. Har 26 dagars menscykel och 8 dagars lutealfas. Tar vitaminer och rosenrot.

Jag SKA bli gravid! :)

• Anonym (Milla)

Tack bebismys. Nu kör vi :) !!! Har BIM den 14/3.

• Anonym (Milla)

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden, Funderar81

2/3 Love5, ETOVA, Seseli

4/3 Minnie768

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95

8/3 Sjp30, Bebislängtan

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel

13/3 evi82

14/3 Anonine (Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86

• Anonym (Milla)

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden, Funderar81

2/3 Love5, ETOVA, Seseli

4/3 Minnie768

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95

8/3 Sjp30, Bebislängtan

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel

13/3 evi82

14/3 Anonim(Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86

• Anonym (Milla)

Jag ser :) Prova med morgon urin. Lycka till.

• Anonym (Milla)

Måste skriva av mig lite här.

Efter att jag har förlorat min bebis i v22 i november förra året, försöker vi bli gravida igen. Väntade tills jag fick mens som är (5dagar, som vanligt) och började ÄL testa. Sen ÄL (på dag 18) och kort lutealfas( 9dagar). Tempar, testar med fertilitetsmonitor och teststickor, tar rosenrot och vitamin b. Nu den här månaden blev mensen i hela 9 dagar tills igår, Idag ser ut som jag brukar ha sista mens dag. Allting känns så hopplöst och tror att det blir ingenting den här cykeln heller.

• Anonym (Milla)

Här är min spöksträck för dagen. Har fått så många såna att litar inte på dom mer. Ungefär 5 av 10 blir så här.

• Anonym (Milla)

Är 99%säker att det är spöksträck. Varje månad får såna och efter några dagar testar med CB och apotekets test och dom blir så blanka som kan bli.

Den här månaden var ju lite konstigt med mens, hade 10dagar istället för 5. Men jag började testa 6dagar efter äl och alla tester visade blank. Så bara vänta och se. Vill sååå gärna hoppas att det gömmer sig en liten busunge. :)

• Anonym (Milla)

Siri88.

Är det någon som har Instagramkonton där man kan följa er resa till plus? Eller någon som har något bra konto att rekommendera?

Bra idé. Eller kanske vi kan skaffa en FB grupp också. Då lättare att lägga in bilder och dom blir tydligare tycker jag. :)

Svar på tråden BIM Mars 2019