• Seseli

BIM Mars 2019

Hoppar in här från februaritråden.

Detta blir andra försöket.

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden

2/3 Love5, ETOVA, Seseli

3/3 Funderar81

4/3 Minnie768

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95

8/3 Sjp30, Bebislängtan

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa

13/3 evi82

15/3 Em0ma, Kajsan86

• Seseli

Har inte varit inne på ett tag, hur går det för alla? Några som plussat än?
    Jag har BIM om 3 dagar, tog ett tidigt test imorse för var nyfiken men det var såklart väldigt negativt..

• Seseli
    Siri88 skrev 2019-02-27 15:17:30 följande:
    Tråkigt med negativt test men det finns ju hopp än!

Själv är jag bara på äl+3 och väntan går så långsamt. Värsta är att man inbillar sig så mycket!

Hur länge har ni försökt?
    Detta är bara försök nr 2, hoppade från februari-tråden hit. 
    Mina andra barn blev till på första försöket så trodde det skulle ta sig direkt nu med men jag har ju iof blivit äldre oxå :)
  • Seseli
    Siri88 skrev 2019-02-27 16:00:35 följande:
    Håller tummarna för att det tar sig snart för dig! Denna väntan och kamp är jobbig och påfrestande för både kropp och knopp!
    Tack snälla! Blir det inget nu så tänker jag pausa verkstaden och komma i form inför sommaren istället :) Har du försökt länge?
  • Seseli
    Siri88 skrev 2019-02-27 16:33:08 följande:
    Vi är uppe i året av försök och väntar på att bli kallade till utredning, dock lång väntetid så vi försöker naturligt till dess med alla möjliga hokuspokus hjälpmedel;D
    Okej, usch vad jobbigt för dig med väntan och frustation varje månad men ändå skönt att ni har en utredning på g snart så ni får svar.
    Din dag kommer så småningom med det där magiska plusset :) idag finns ju all hjälp att få dessutom. 
  • Seseli

Idag på BIM kom mensen, hann inte ens ta fram ett gravidtest som jag hade planerat. Men mensen går som en klocka så det är ju iof bra. Är lite bitter men försöker tänka positivt ;) Vi har bestämt att ta 2 månaders uppehåll i bebisverkstaden nu. Lycka till alla andra nu, hoppas ni plussar! 

Svar på tråden BIM Mars 2019