BIM Mars 2019
Hopar in här.. Har bim 12/3.. Blir 3e försöket till 3 barnet nu.. Tredje gången gillt kanske hehe... Hoppas kan man ju.. Kände mig så säker på att jag var gravid nu men så kom mensen i förrgår
Hopar in här.. Har bim 12/3.. Blir 3e försöket till 3 barnet nu.. Tredje gången gillt kanske hehe... Hoppas kan man ju.. Kände mig så säker på att jag var gravid nu men så kom mensen i förrgår
Lääääängtar efter att få börja "bebisbakning" ....ägglossning om 13 dagar- känns så fruktansvärt långt bort.
Var är ni andra i era cykler?
Idag har jag fått brev att vi blivit godkända för utredning!! Känns så roligt och jag längtar såå mycket tills första mötet :D äntligen kanske vi går i rätt riktning och allt känns faktiskt inte lika hopplöst längre :)
Tror det är helt ok att börja äta innan, folsyra och vitamin D är bra för både de som är gravida och de som planerar att bli gravida! Det kan inte skada ! :)
Tror det är helt ok att börja äta innan, folsyra och vitamin D är bra för både de som är gravida och de som planerar att bli gravida! Det kan inte skada ! :)
Vi har försökt bli gravida i ett år. Mått lite illa och lite halsbränna till och från efter ägglossning samt kraftig värk i äggstockarna Fick nu en liten blödning som va ljusrosa 5 dagar innan bim. Jag har aldrig fått en sådan blödning under hela mitt liv innan menstruation. Nu är det 3 dagar kvar till bim.
Tror ni att det kan vara en nidblödning. Kommer gråta av lycka om vi äntligen får ett plus.
Då var man inne i de fertila å ägglossning på tisdag =).... Provar digitala ägglossningtest denna gång, lättare å se var man är :D dyrare men så mycket bättre än stickorna tycker jag =)
Nu blir jag lite fundersam... Enligt kalendern ska jag ha äl på tisdag.. Igår visade ältestet blinkande gubbe vilket innebär hög chans.. Nu i EM visade det bara en glad gubbe vilket menas maximal därmed ägglossning samt att strecket var jätte starkt när man tryckte ut testet.. Vi myste till det i förrgår btw..... Men stämmer det att bim ska vara 12 då nu när äl kom idag?
fast gubbe betyder inte de att de e piken av stegring? isäfall sker själva ägglossningen om 24 timmar från då testet togs å upp till 48 timmsr
så tog du de idag har du mest troligt äl i morgon.. dvs ska man ligga som bara den nu å i morrn å söndag...
Troligtvis kört va? =(
Jag å sambon myste till de i onsdags, på fredagen hade jag äl men pga sjukdom har de inte blivit något mer sen onsdagen så chansen för att de skulle ha blivit något är väl lika med noll denna månad då? =( skit...