• Emmissss

BIM Mars 2019

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy

2/3 Love5, ETOVA

3/3 Funderar81

4/3 Minnie768

5/3 Editb, CH90

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarte

12/3 EliMil, Emmissss

13/3 evi82

• Emmissss
    Jagerika skrev 2019-02-13 21:08:39 följande:

Idag har jag fått brev att vi blivit godkända för utredning!! Känns så roligt och jag längtar såå mycket tills första mötet :D äntligen kanske vi går i rätt riktning och allt känns faktiskt inte lika hopplöst längre :)

Åh vad roligt! Stort lycka till, håller alla tummar och tår! Hoppas på många sena nov/december bebisar i denna tråd! :)
  • Emmissss
    Jagerika skrev 2019-02-21 21:48:31 följande:

ALLTSÅ BRUDAR JAG ÄR SÅÅ GLAD!!! trodde jag skulle få vänta i 3 jävla månader på första mötet till en utredningen men IDAG kom en kallelse till 4 MARS REDAN!!! Jag ryyyyyser av spänning :D :D det tog alltså 4 veckor från att jag skickade brevet på posten tills jag får gå på möte! Helt jävla otroligt!!!! <3

Så spännande och vilken lättnad!!! Håller alla tummar och tår för er! <3
  • Emmissss

Är det bara jag som känner att jag knappt har några flytningar trots förväntad ÄL? Samma förra månaden.. hade mycket mer när jag åt p-piller och precis efter jag slutat. (September) Någon som känner igen sig???

• Emmissss

Åh va många som plussar nu alltså!!! :) Själv får man vänta ett tag till innan det visar sig! Eftersom läkarna för många år sedan pratat om att jag har Endometrios men aldrig blivit något fastställt, har jag äntligen bokat tid för en koll på kvinnokliniken. Känns inge roligt att behöva vänta ett helt år om det inte skulle fungera pga endometriosen. Har nu gått 6 månader.

Är det någon mer här inne med denna onda sjukdom??

• Emmissss
    Geranium skrev 2019-03-06 11:32:58 följande:

Tack, detsamma! Mina ser normala ut, det ar bara brostvartorna som spokar :S Aterstar att se helt enkelt :)

Ni har dagen innan mig, jag har verkligen inga symptom.. Någon mer som har BIM snart?? :)
  • Emmissss

Hur går det för alla? :) Nu står jag o stampar.. bim 12e.. känns inte som det blivit något denna månad heller. Så deppigt! :'(

• Emmissss
    Smurfananna skrev 2019-03-08 09:07:55 följande:

Har

Har också bim 12:e!! var så desperat så tog ett test idag.. negativt.. Hoppas att det bara var för tidigt bim-4 idag & det var ett vanligt test.

Åh så tråkigt när man hoppas! Jag försöker också hålla mig, kissa på ett ÄL idag för att slippa ta ett vanligt text. Men ingen reaktion :( Känner du något i kroppen? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner mig lite stel och känner lite i svanken.. sambon trodde det var träningsvärk haha.
  • Emmissss
    Mumin4 skrev 2019-03-08 10:19:58 följande:

Jag har börjat blöda lite idag. Men inte som vanligt. Annan känsla och först lite lite rosa och nu lite brunt/rostfärgat.

Illamående, yr, molvärk i två veckor ca...

Vad tror ni? Kan jag göra gravtest trots att jag blöder? Tacksam för svar

Prova ta ett test! Jag kan tyvärr få så när mensen är på G :( Håller tummarna!
  • Emmissss
    Smurfananna skrev 2019-03-10 08:18:07 följande:

Bim -2 idag & är såå nervöööös, typ alla tecken försvann igår.. förutom lite molande värk i tjejmagen. Dock inga symptom på mens, inga ömma bröst som jag brukar ha eller dubbelvikt av menssmärta. Så än så länge finns hoppet.. hur går de för er andra som har bim 12:e???

Hej, jag har känt av lite i ryggen som jag brukar göra. Sen när vi låg igår kväll så blev allt brun färgat i toan så jag antar att mensen är på G.. ingen mens imorse dock. Blev så sjukt besviken igår, 3 dagar innan bim??
  • Emmissss
    Smurfananna skrev 2019-03-10 08:58:24 följande:

Okej vi håller tummarna att de bara vara en mellanblödning eller va dä kallas?? Då hoppas vi plus till veckan för båda oss kram

Hade ÄL i fredags eller lördags men känns länge med en vecka för fästblödning? Blev så besviken när den kom så tidigt också.. håller tummarna!
  • Emmissss
    Smurfananna skrev 2019-03-10 08:58:24 följande:

Okej vi håller tummarna att de bara vara en mellanblödning eller va dä kallas?? Då hoppas vi plus till veckan för båda oss kram

Hade ÄL i fredags eller lördags men känns länge med en vecka för fästblödning? Blev så besviken när den kom så tidigt också.. håller tummarna!
  • Emmissss

Nu kom mensen som en klocka.. :( Startar väll upp en BIM grupp för april, får vi se om någon vill haka på!

• Emmissss
    Evi82 skrev 2019-03-13 10:58:57 följande:

Någon som vet om det finns bim april tråden ?

Det finns, häng på du! :)
Svar på tråden BIM Mars 2019