Siri88 skrev 2019-02-04 20:31:51 följande:
Hoppas in här då mensen är på ingång denna månad också... 3 dagar tidigt. Har fått remiss till utredning men det är 6 månaders väntetid vilket blir mitt i sommaren så minst 8 månader kvar till vi får hjälp och jag vet verkligen inte hue jag ska orka. Borde nog gå mer 5kg i vikt men denna jävla ledsamhet och stress gör att jag inte har ork eller förmåga.. för även on jag räknar kalorier och rör mig så sitter kilona där av envishet.
Hur gör ni andra för att orka? Jag funderar på samtalskontakt.. Är så imponerad av dig ?JagErika? att du låter så positiv :)
Vi ska skicka in papprena nu men varit mycket nu så har inte hunnit! Tack så mycket! Det sista som försvinner är hoppet och jag hoppas varje månad :) tycker det ska bli kul på nått sätt med utredningen, även om jag vill klara det själv :) jag är så fascinerad av allt som har med graviditeter att göra så jag ser mer detta som en resa till ett barn än något jobbigt.
Livet är som en bussresa. Och just nu står jag på en busshållplats och väntar på bussen som tar mig till nästa stopp- Utredning, och stoppet efter det är förhoppningsvis ett positivt graviditetstest, även om bussresan kanske tar lite tid så tror jag vi kommer fram tillslut haha! :) om du förstår hur jag menar xD