Barnlängtan31år skrev 2019-03-30 13:39:47 följande:
Oj, har missat ditt meddelande, förlåt! Vi är ju inne i en annan tråd också såg jag nu :)
Läst ju där att du också får vänta pga för många ägg. Jag gör mitt ÄP på måndag, känns nervöst. Denna vecka kommer bli hemsk!! Tänk om man inte får några Blastocyster till frysen... Usch, hoppas verkligen det!
Vet du om det finns möjlighet att få stimulerad äl trots att man har regelbunden äl? Tänkte att man då bättre kan undvika röda dagar för insättning.
Usch vad känslorna går upp och ner. Hopp och förtvivlan. Jag känner av alla hormoner. Känner mig nedstämd och har ont i brösten. Men det blir väl bättre till veckan när äggen plockats kanske, och hormonerna försvinner.
Ja men juste ! Kommenterade ju även här för ett tag sen :) ska tänka och hålla tummarna för er på måndag.
Kände också av hormonerna mycket på slutet, mest med känslorna, hade lätt att bli ledsen. Men det gick över nästan direkt man slutade trycka i sig dem.
Hah vet faktiskt inte, har också funderat på det där och tänkte fråga det när jag ringer dem när mensen kommer. Hoppas det blir inom de närmsta dagarna nu.
Vi fick fyra stycken blasto i frysen till slut. Hade såklart hoppats på någon mer men tycker ändå fyra är helt godkänt. Hoppas alla klarar upptining också så det verkligen är fyra insättningar i denna omgång. Fast det allra bästa vore såklart om det räcker med en insättning :)