Pannkakstarta skrev 2019-01-31 10:39:53 följande:
Okej Sofiaaaaa! Hum. Är tydligen receptbelagt men det kanske man kan få utskrivet? Eller köpte du på nån hemlig sida typ :p? Har lutinus nu efter ägg- insättningen men fick mellanblödningar och sen även mens ändå :(
Har du också försökt att bli gravid? Hur gammal är du?
Du behöver såklart inte svara-är bara nyfiken på när i ålder dessa mellanblödningar dyker upp för folk och vad de ger för konsekvenser.. :/
Å okej, kanske du ska höja dosen lite, hur många grr om dagen tar du lutinus? Ja jag skickade efter från
doktoronline.com. Man kan oxå be sin läkare om licens, det fick inte jag. Hon skrev ut Crinone åt mig istället så de ska jag testa snart så fort min ÄL är över. Är rädd att den inte kommer funka såsom utrogestan gjort. Isf går jag tillbaka till dom. Vi har försökt med 3 barnet i ett år nu. 2 försök utan mellanblödningar. Jag är 37 men har låg äggreserv, min läkare tror jag kommer komma i klimakteriet innan 40 :(. Så vi får se om det blir fler barn el om tåget gått. Än sålänge har jag regelbunden cykel och ägglossning så väljer att hoppas sålänge jag har det. Mellanblödningar har jag förresten haft från och till alltid förutom när jag gick på p-piller. Så tjatigt! Men som sagt jag fick ju 2 barn utan minsta bekymmer trots dem. Dock så kom det inte några blödningar dom månader som jag fick pluss. Men har alltid blött i graviditeter från och till fram till v.15 ca.