Vi som försöker bli gravid efter missfall/ma!
Mina bröst läcker, har ni också varit med om det? Känns ju ännu jobbigare med att det inte blev en augustibebis.... Nu kanske ägglossningen tar längre tid på sig :(
Mina bröst läcker, har ni också varit med om det? Känns ju ännu jobbigare med att det inte blev en augustibebis.... Nu kanske ägglossningen tar längre tid på sig :(
Vi fick tyvärr inte se det vi hade hoppats på när vi gjorde VUL i tisdags. Det fanns en hinnsäck ungefär motsvarande den graviditetsvecka jag var i, men inget foster/embryo. Har gjort en skrapning i går, och mår helt ok nu. Det fanns en misstanke om mola, men misstanken försvagades efter utförd skrapning. Som det känns nu så var detta vårt sista försök, har tre större barn som jag är väldigt tacksam över att ha fått <3
Lycka till allihop i era fortsatta försök!
Kram
Det sistnämnda :)
Håller verkligen tummarna för att ni lyckas få ert efterlängtade barn! Om vi ska lyckas få ett till barn så måste det finnas mycket tur inblandad. Kommer inte att gå vidare med utredningar eller behandlingar. Hade hjälp av Marie nu i senaste försöket, men började behandlingen först efter att jag hade testat positivt (eget val).