• Anonym (Undrande)

    String eller bomullstrosor?

    Hej!

    Jag undrar vad ni män gillar mest och vad ni tycker är sexigast på en tjej.

    Stringtrosor eller vanliga bomullstrosor?

  • Svar på tråden String eller bomullstrosor?
  • Anonym (.)

    Jag har halvstring typ, som täcker litegrann längst upp på röven vilket ger en fin form. Det tycker både jag och min kille ser bäst ut. Dessutom är dom bekväma. Händer även att jag har string. Men föredrar att inte ha trosor på mig alls, så när jag inte har jeans eller träningstights på mig har jag inga trosor vilket han föredrar allra mest.

  • Anders 386

    Inget av förslagen. Jag tycker att det är sexigast med lite blanka material, gärna med lite spetsar, men i klassisk modell, inte string. 

  • Anonym (AZ)

    String såklart, alla dagar i veckan.

  • Anonym (??)
    Anonym (Undrande) skrev 2019-01-20 18:02:24 följande:
    Såklart kan de vara det. Men trodde ni förstod vad jag menade ;)
    Varför skulle det vara så självklart vad du menade? Man får vara tydlig i skrift, helt enkelt, blir bäst så Glad. Du är ute efter olika modeller, men det framkommer liksom inte. 

    Jag tex använder varken string eller något som är gjort i bomull. 
  • krille62

    Absolut stringtrosor, de framhäver rumpan och benen mycket positivt och hon får två skinkor istället för en.

  • Ddny
    krille62 skrev 2022-01-27 09:01:55 följande:

    Absolut stringtrosor, de framhäver rumpan och benen mycket positivt och hon får två skinkor istället för en.


    Eller i värsta fall fyra..
    String är sexigt, ger rumpan fin form medan vanliga döljer den.
  • Anonym (Man)

    String med spets och matchande bh. Älskar matchande underkläder.

  • Anonym (Man)

    String med spets och matchande bh. Älskar matchande underkläder.

  • Anonym (....)

    Jag föredrar det frugan har till vardags, bomullsstring med spetskant och matchande bh. Sen kan jag ibland tycka att det är snyggt att se troskanten mitt på rumpan också...

Svar på tråden String eller bomullstrosor?