Testlagret spökstreck eller riktigt?
Svårt att få en bra uppladdning men är på äl11 idag och fick detta med testlagret.. 1,5 år har vi försökt.. är det äkta tro eller ett spök? Mer rosa irl
Svårt att få en bra uppladdning men är på äl11 idag och fick detta med testlagret.. 1,5 år har vi försökt.. är det äkta tro eller ett spök? Mer rosa irl
Jag har svårt att se för att bilden är suddig. Men jag har aldrig fått spökstreck med Testlsgrets stickor och har använt dem vid alla 5 graviditeter. Som tidigast har jag fått plus på äl+10. Håller tummarna!
Tack för ögon iaf! Ja kvalitén blir jättedålig när man laddar ipp.. kanske bättre här?
Jag har svårt att se för att bilden är suddig. Men jag har aldrig fått spökstreck med Testlsgrets stickor och har använt dem vid alla 5 graviditeter. Som tidigast har jag fått plus på äl+10. Håller tummarna!
Jag ser ingenting tyvärr. Är bilden redigerad?
Okej.. nä det är den knte, har helt värdelös kamera..
Jag ser ingenting tyvärr. Är bilden redigerad?
Nytt test taget nu
Såg tydligt streck på den första bilden. Sista såg jag ingenting på. Svårt det där när det är på bild! Håller tummarna:)
Tack! Nä den vändes och kvaliten är så dålig när jag laddar upp!
Såg tydligt streck på den första bilden. Sista såg jag ingenting på. Svårt det där när det är på bild! Håller tummarna:)
Ja jag ska göra det, bad maken köpa ett när han slutar jobba så kan jag testa imorgon bitti :)
Jag ser ett streck. Inte supertydligt men ser det. Testa imorgon igen:) Med morgonurin!
Hur har det gått?:)
Neg på digital för tre dagar sen, svagt pos igår med testlagret igen.. fattar ingenting..
Hur har det gått?:)