Gissar gärna kön utifrån ultraljudsbilder och nub
Någon som vill gissa min?
Någon som vill gissa min?
Pojke :)
Inte jätte tydlig nub nej, så mitt svar är jag inte säker på. Krävs ju eg perfekta bilder för att verkligen kunna ge en bra gissning utifrån nub. Är det en tydlig bild så skulle jag säga att nubterorin är väldigt tillförlitlig.
Det är långt ifrån alla bilder som är bra för det teorin av de som lagts upp här.
Men gissar ifrån det jag ser och kompletterar med huvudet och kör en gissning på det.
På din bild är jag absolut inte säker men vill gissa pojle ändå. Spännande!
Skulle säga att det är såhär jag gissar ifrån :)
Sen är det inte uppenbart som sagt, kan mycket väl ha fel på denna :)
Kanske är mer att man inte känner att man kan ge en 100ig gissning flr det är ju intr helt uppenbart att det är nubben. Skulle junna vara navelsträng eller likandr också hehe men om jag ska tro nåt så får et vara pga av den :)
Spännande, när kommer svaret?
Inte jätte tydlig nub nej, så mitt svar är jag inte säker på. Krävs ju eg perfekta bilder för att verkligen kunna ge en bra gissning utifrån nub. Är det en tydlig bild så skulle jag säga att nubterorin är väldigt tillförlitlig.
Det är långt ifrån alla bilder som är bra för det teorin av de som lagts upp här.
Men gissar ifrån det jag ser och kompletterar med huvudet och kör en gissning på det.
På din bild är jag absolut inte säker men vill gissa pojle ändå. Spännande!