• Ava44

Äggdonation S:t Petersburg 2019

Ok tack! Nej vi kör färska ägg. Men hur funkar det, i garantiprogrammet ingår 3 försök, vad innebär det? Fryser de ner de bra embryon som inte återförs? Ingår 3 förska försök och x antal försök med de frysta äggen?

• Ava44

Yes! Äggplock och spermaprov igår fm! Vi fick inte reda på antal el ngt liknande, bara att allt gått enl planerna. De skrev; we use the phrase; ? no news = good news? haha. Än så länge: no news! :)

• Ava44

Tack sjuttiosjuan! Idag gjordes det! ET:et. den eviga väntan har påbörjats.. en fråga till er alla därute; vad är det sagt om slemhinnans tjocklek på transferdagen vid ÄD? Dvs efter stimulering. Min var 9mm. Är det bra/dåligt/ok/optimalt?

• Ava44

OCH, de frös 11 embryon, alla inkl det jag har i mig nu, är BLAA stod det på lappen. Vad innebär denna benämning? Läkaren sa hela tiden att allt var ok men man vill ju få lite mer specifika svar så att man kan grotta ner sig i dem :)

• Ava44

Jaaa, vad kul att höra att jag fått bra resultat så här långt! Tack för infon! man får ju glädjas åt det lilla ;)

• Ava44

Ja! St Petersburg är ju en svincool stad! Idag var vi på en restaurant/bar/tealhall som var fantastisk; Kreutzflat! Om ngn ska dit för första gången så skicka mig ett meddelande, så ska jag förklara närmare vad man behövee göra etc f att ta sig in! :) skönt att göra ngt som stjäl fokus kring barnatänkandet ;)

• Ava44

Ja. Garantiprogrammet innefattar 3 färska transfers och samtliga omgångar frysta, utefter läkarens rekomendationer! Känns ju som att det MÅSTE gå att bli gravid hos dem!

• Ava44

Kul att höra ännu en lyckad story! Grattis! :) fick du reda på kön? Trodde inte de tillät det. Vilken läkare hade du och har du haft svårt att bli gravid tidigare?

• Ava44

Tack! Mår bra!! Ikväll ska vi åka på citytouren och imorgon bitti bär det av hemåt igen. Men den viktiga frågan är väl ändå hur DU mår??! :) vilken vecka är du i, 7? Vad är dina nästa steg och har du fortf kontakt m kliniken? Kram kram

Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019