Äggdonation S:t Petersburg 2019
Hej alla! Jag ser att det inte har varit något liv i den här tråden på ett tag. Beror det på att det har startats en tråd för 2020?
Hej alla! Jag ser att det inte har varit något liv i den här tråden på ett tag. Beror det på att det har startats en tråd för 2020?
Tack för svaren, får ta mig en titt där.
Vi har idag haft konsultation med Olga kliniken pch även sett ett webinarie. Vi ska inte göra äggdonation utan testa med egna ägg pch spermier , blir gravid lätt men fått 9 missfall.
Tänkte dock chansa i denna tråd om det finns någon med liknande problem som fått hjälp av Olga?
Vår enda oro är att de inte verkar fokusera på mannen (ingen dna fragmentation sperm test) hur vet de då om dåligt resultat efter PGT-a på embryo om det behövs spermie eller äggdonation?
de viftade bort frågan så ska försöka ställa den igen men frågar här också, så stort beslut för oss detta efter alla misslyckanden.
undrar också om de tar några immuntester? väljer mellan olga clinicen och serum i grekland, någon som varit både i grekland och ryssland och kan hjälpa oss på traven kring skillnader?
tusen tack och hoppas ok trots att det inte gäller ÄD (troligtvis)!