Erfarenheter av Letrozol
Hej!
Vi har försökt bli gravida sedan i juni-18 (jag har varit hormonfri sedan nov-17) Jag får inte ägglossning.
Jag är nu inne på mitt tredje försök med letrozol. Ska äta 3x tabletter/dag i 5dagar. Har inte haft en endaste stor äggblåsa. Jag blir 26år (det står 40+ i min profil som är felaktig) jag är normalviktig, pendlar mellan 55-58kg beroende på tid i månaden samt vad jag ätit, är 153,5cm lång.
Jag har flera ägg, min livmoder och äggstockarna är ?vackra?, min gynekolog säger att det inte är något fel på mig... men trots det händer det inget. Känner mig förtvivlad och deprimerad. Gråter varje gång mensen kommer.
Hur har det gått för er? Hur lång tid tog det för er med letrozol? Är det någon fler än JAG som håller på med letrozol just nu som vill dela resa med mig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-01-17 20:53
Det är alltså min gynekolog som kallar mina äggstockar och livmoder för ?vackra? inte mina egna ord.
Har ni pratat något mer om att gå vidare i er utredning? Har din sambo blivit undersökt?
Bet hur kämpigt detta är. Vi har försökt sedan maj 2017 så tiden tickar. Är 28 år så än finns tid. Sänder styrkekramar