Anonym (Ka) skrev 2019-01-12 16:13:06 följande:
Jag vet inte om jag har fel, men denna tråden började med att en kvinna hade tappat lusten för sin man, trots kärlek.
Den kom, genom Man och norway, in på ett sidospår som jag tycker är både intressant och missförstått...Mannens sexualitet..
Tycker detta är väldigt intressant för att det är sällan detta diskuteras till skillnad från kvinnans sexualitet, som har stötts och blötts i flera år så alla är nog medvetna om vad kvinnor vill ha (generaliserar...Visst)
Mannens sexualitet har bara varit töm och glöm...kan alltid...med vem som helst som har ett hål. Det är så förenklat, och för den delen rent kränkande, för så funkar inte alla män. Speciellt inte i långa förhållanden. Därför blir det intressant när någon tar upp en annan aspekt på detta ämne, som jag dessutom kan känna stämmer och kan skriva under på.
Men du kan naturligtvis inte hålla dig ifrån att blanda in kvinnlig sexualitet eller sexualitet bland dom som lever i öppna förhållanden od.
Ok det är fritt för dig att förstöra en intressant frågeställning som dessutom är ganska viktig. men det är upp till dig...
Kanske på samma sätt som du Ka förstör TS frågeställning i tråden "har en älskare" för att du inte ansåg hennes frågeställning var intressant.
Med motiveringen: "
Jag inser att jag likt Don Quijote slåss mot väderkvarnar, men lite gött känns det när typ, sådana som du tycker jag är en pain in the ass." tyckte du det var ok att bombardera tråden med dina åsikter om otrohet istället för att ha minsta intresse att diskutera på trådskaparens frågeställning.