Linneaalice14 skrev 2019-02-03 16:12:27 följande:
Hej flyttar över hit faktiskt,
Jag har fortfarande inte fått någon mens,
Allt va såhär, vart utan p spruta i 1,5 år, i oktober förra året fick jag p piller som gjorde så min mens kom igång, de gjorde den första gången med socker piller i november, stämde så bra, o samtisidgt i december började mensen 9 december med socker pillerna, o sista tabletten va den 13december.
Den 26/12 kände jag kraftig molande mensvärk o tog ägglossningstester och plussade så tydligt på ägglossningstestet då, Samt dagen efter den 27 visade de starkt men ändå inte så starkt,
Jag o gubben hade sex 23/12
24/12
26/12
27/12
29/12
30/12
samt 2/1
o sedan
4/1
6/1
8/1
9/1
12/1
16/1
20/1
22/1
26/1
27/1
Samt att enligt min tempratur så skall jag ha fått mens i onsdags, Men inget har kommit, fick en ytterst liten blädning i onsdags, o så inget mer på torsdagen, o sen dess helt borta, med blödning. Dock så förstår jag ju att kroppen är så oregelbunden, Men samtusugt så har jag ej plussat på ägglossning på hela januari,
Kan vi ha prickat in ändå? Va de nidblödning jag hade i onsdags ? Ägget fäste?
Hum, Jag har ju liksom inga känningar på att mens skall komma?
Kan tillägga också at tjag har vart på ul o så i slutet av november o vi har kollat så allt är fungerbart, så de e det. Allt är så fint. Men när prickar man längtar så efter våran tredje. :)tnkte jag skulle testa ägglossningstest här ikväll? Har både clearblue digitala (4dagar) o vanliga från testlagret,
Det kan vara så att du inte haft någon ägglossning. Då brukar mensen låta dröja på sig också :).