BIM februari 2019
Hade äl idag :)
Hade äl idag :)
Förlåt gnällinlägg
Jag/vi vill så gärna bli gravid... Precis som alla ni andra förstås!
Men jag kan inte bli det på naturlig väg utan måste insemineras.( Därför är det ju extra viktigt att ha koll på ägglossning.)
Jag kan inte mysa med min fru och hoppas på det bästa ( det spelar ju ingen roll hur mycket vi myser det kommer ju aldrig kunna tillverkas ett barn mellan två tjejer).
Det här är faktiskt enda gången jag kan önska att hon hade lite sperma :)
Mitt gnäll kommer här: Jag kan känna mig avundsjuk på er som kan mysa på månad efter månad och hoppas på det bästa. Jag får bara en möjlighet o tar det sig inte så måste liksom allting börjar om ( med planerna på spermiedonation och så vidare och så vidare)
Jag vet att min sorg när det inte tar sig säkert är densamma som er andra men på något vis tror jag att ni ändå kanske kanske kanske ha det lite lättare i alla fall med försöken!
Sedan hör jag till de här kvinnorna som aldrig får utslag på ägglossningstest. Jag har en väldigt liten stegring i östrogenet som inte räcker för utslag.
Förresten kanske detta inte blir ett gnälll- inlägg utan att pepp -inlägg till alla er som har en man att mysa med mys på för 17gubbar! mys mys mys och förr eller senare så tar det sig kanske.
Själv ska jag mysa med en spruta på fredag.
Jag hoppas verkligen ingen tar illa vid sig. Det är inte min mening. jag ville bara få gnälla av mig lite...
Tack.
Ja där har väl vi lesbiska lite fördel så vi kan välja hårfärg hudfärg ögonfärg i princip....
Men vi har en privat donator som donerar i en kopp och så sprutar vi upp själva.
Men man kan göra via klinik oxå fast vi har valt detta viset.
Skönt att någon lyssnar på en gnällis som jag
De första månaderna testade kag redan på äl+9 men ska hålla mig till bim-1 denna gången. Blir så besviken när de är negativt. När ska du testa?
Blir äl+11 kanske för mig för de är nästa helg. Roligare och inte behöva stressa med testet en vardag. Så länge dit känns de som. Hihi
Ja det är någon vi känner. Vi vill att barnet ska kunna träffa sin pappa när barnet själv vill. Det viktigt för oss att det blir så bra för barnet som möjligt och att han eller hon inte får någon form av personlighets krasch när den blir äldre och förstår att två mammor inte kan vara mina biologiska föräldrar.
och det stämmer det du skriver om att vissa människor inte (Ursäkta hårt ord men förtjänar att bli föräldrar) man kan ju tycka att människor borde ta någon form av barnkörkort.
vissa ska verkligen inte ha barn (historien visar tydligt och klart på det)
Hej allesammans Hur går det Har ni börjat med mys eller väntar ni på BIM?!
Jag är sååååå ledsen!
Enligt beräkningar o appar o allt skulle jag haft ägglossning igår.
Visserligen hade vi sex men inte tillstymmelse till ägglossning. Inga flytningar ingen värk INGENTING!
kan ägglossning plötsligt låta bli att komma? Känns så hopplös.
Kan man ha ägglossning utan flytningar?
Finns det någon som blivit gravid trots att det verkar som ägglossning uteblivit?
Hur går det här inne? Väntar ni på bim eller ägglossning? Jag väntar på äl då jag idag tog ett äl test och det var negativt men ändå starkare streck än va det var igår
Visa endast
Idag 21:05 #121 Citera Anmäl
BIM-lista
28/1 Kstadtjej87
30/1 Jagerika
1/2 Editb
2/2 Livethänder
3/2 Mezzy
5/2 bligravid123, MissKelli, Kissekatten2014, Agda186, idajulia
6/2 EliMil
7/2 Norrpreg
8/2 Bamsetosse, Birdiz, pixpoxy
10/2 Nr2år2019
11/2 Emmissss
13/2 Mia86a
14/2 Mickiisen, glitterhitta
16/2 Amendah
22/2 Nicciz
Pluslista:
Jag ändrar min Bim då jag tror den är i slutet på januari istället :)