BIM februari 2019
Åh jag håller verkligen också tummarna..
Ja, jag har molande värk i högra äggstocken, svullen mage, gasig och illamående som kommer och går.. Har märkt idag att jag är mer känslig för lukter med..
Åh jag håller verkligen också tummarna..
Ja, jag har molande värk i högra äggstocken, svullen mage, gasig och illamående som kommer och går.. Har märkt idag att jag är mer känslig för lukter med..
Jag ser absolut ett streck :)
Kunde inte hålla mig, så tog ett billigt test jag har många av. Höll mig fyra timmar från att kissa, ser ni något? Sambon tyckte han såg ett streck :)
Visst är du gravid! Grattis!! :)
Det där ser ju ut som att man kan gratulera! Vad kul!! :) Grattis! Hoppas du får svart på vitt imorgon..
Det var ett plus :) hoppas på att pyret vill stanna nu <3
Sorry Felciterat, jag har verkligen problem med familjelivs hemsida haha, kanske är min webbläsare men är superomständigt att citera och svara och ploppar upp reklam som sabbar och ändrar ens svar plötsligt. morr
Åh grattis! Så kul
Stort grattis!
Vad roligt !! Första pluset i tråden? ???? ska vi ha en pluslista? Kul att få se hur det går för alla :D
BIM Listan
28/1 Dreamof4, kattflickan97
30/1 Jagerika
1/2 Editb, Mezzy, jojjo287, Niila , Seseli, Snöbäbis
2/2 Livethänder, Minnie768, Love5
3/2 kattis572
4/2 Norrpreg KajsaLouise malin888
5/2 bligravid123, MissKelli, Kissekatten2014, Agda186, idajulia, Funderar81, Voluntas
6/2 EliMil, Enwo
7/2 mjukisb, Missempi
8/2 Bamsetosse, Birdiz, pixpoxy, Sjp30
9/2 Eleh
10/2 Nr2år2019, Anonym (Malmö), QueenS, Desire223, HannahK91
11/2 Emmissss, FruEA , paramore1, bärnstenen
12/2 anonym (Julia), Malmö1989, Mia86a, höstmamma
14/2 Mickiisen, glitterhitta, Kullan90, Tiolina
16/2 Amendah , PuffZin
17/2 hallonsaft24, anonym(Milla)
18/2 else1989, bibimbap, Malls
19/2 dendrilopi
20/2 Mollisen1
21/2 Sandra14
22/2 Nicciz , mamma till 3 m, Kstadtjej87, Ladyballistic
24/2 Incognita, mangon
25/2 Asparaghus, lena2019
26/2 Agronomen, swn
28/2 Fian89
Pluslista;
Livethänder bim -2 (31/1)
Snöbäbis
EmmaElisabeth2[/quote]
Jag beställde dessa från tradera och plussade svagt redan två dagar innan bim. Väldigt billiga men bra test!
Det blev trots allt en fin alla <3 dag present till oss båda.
Enligt Clearblue är jag gravid v 2-3
Men enligt det jag räknat så ungefär v 4(+2)
Håller alla tummar att detta går vägen den här gången. Precis 1 års sedan vi fick missfall.
Jag förstår och vet att det står man inte Kan testa igen eftersom när man får fast smiley stannar den kvar i ett eller två dygn eller vad det nu är. Varför jag fortsatte testa med en annan indikator är för att jag inte fick någon tempstegring så varken Flo eller NC har alltså inte hittat ägglossningen denna månaden... Trots fast smiley. Är bara lite förvirrad. Har haft molnvärk och så men inga kraftiga äggvita flytningar vilket jag brukar få, annars är allt samma. Dock visste jag inte att östrogen hormonet är högt nog för att testet kan känna av det också efter ägglossning. Tempen har stigit med 0,04 per dag sedan torsdag men det är ingen stegring som annars som brukar vara typ 0,4 grader mer. Den smyger bara nu och därför reagerar varken NC eller Flo. Jag kanske är trög men när det är så motsägelsefullt fattar jag inte vad som är rätt...