BIM februari 2019
Tog första ÄL-stickan nyss, svagt men synligt streck! Enligt kalendern är ÄL den 25:e men tror den kommer tidigare då jag hade tydliga ÄL-flytningar igår morse!
Tog första ÄL-stickan nyss, svagt men synligt streck! Enligt kalendern är ÄL den 25:e men tror den kommer tidigare då jag hade tydliga ÄL-flytningar igår morse!
Idag fick vi stregring på ÄL-stickorna! Så inom 1-2 dygn borde det vara ÄL! :D spännande!
Hur många dagar innan förväntad äl börjar ni med ägglossningstest? :)
Känns som en evighet att vänta tills måndag med att gravtest för övrigt. Jag har testa tidigt test hemma som kan ge utslag upp till sex dagar innan bim, men känns onödigt då resultatet blir så osäkert. Mim bim är på torsdag 31/1 alt fredag 1/2, måndag borde därför visa positivt om jag skulle vara gravid. Vad tror ni?
Känns som en evighet att vänta tills måndag med att gravtest för övrigt. Jag har testa tidigt test hemma som kan ge utslag upp till sex dagar innan bim, men känns onödigt då resultatet blir så osäkert. Mim bim är på torsdag 31/1 alt fredag 1/2, måndag borde därför visa positivt om jag skulle vara gravid. Vad tror ni?
Hej! Testar med ÄL-stickor för första gången denna månad och dom verkar stämma helt enligt med Flo appen som förutspår ÄL imorgon! Så spännande! Bäst att mysa ordentligt nu i helgen :)
Är det fler än jag som får ganska kraftig molvärk vid ÄL? Det känns liksom inte som att värken sitter i någon utav äggstockarna, utan snarare i livmodern... Har känt till och från hela dagen idag. Samt svullen och lite öm över nedre delen av magen.
Vill också bara säga att jag uppskattar dessa BIM trådar så himla mycket och ååååh vad jag hoppas att vi alla får plus denna månad!!! <3