• Lillamiia

BIM februari 2019

Hej, hoppar in här. Försökt sen augusti förra året. Är 31 år, sambo 26. Har oregelbunden mens så har inte varit med alla månader på bim-listorna då min ÄL har hoppat över och verkar komma lite som den vill. Men har läst bim trådarna och och hoppas lyckan kommer för oss snart också. Nu har äntligen min ÄL fastställts. BIM den 2/2. Lycka till alla

BIM-lista;

28/1 Dreamof4, kattflickan97

30/1 Jagerika

1/2 Editb, Mezzy, jojjo287, Niila

2/2 Livethänder, Minnie768, Love5, Lillamiia

3/2 kattis572

5/2 bligravid123, MissKelli, Kissekatten2014, Agda186, idajulia, Funderar81

4/2 Norrpreg KajsaLouise

6/2 EliMil

7/2 EmmaElisabeth2, mjukisb

8/2 Bamsetosse, Birdiz, pixpoxy

9/2 Eleh

10/2 Nr2år2019, Anonym (Malmö), QueenS, Desire223, HannahK91

11/2 Emmissss, FruEA , paramore1

12/2 anonym (Julia), Malmö1989, Mia86a

14/2 Mickiisen, glitterhitta, Kullan90

16/2 Amendah , PuffZin

17/2 hallonsaft24

18/2 else1989, bibimbap, Malls

19/2 dendrilopi

20/2 Mollisen1

21/2 Sandra14

22/2 Nicciz , mamma till 3 m, Kstadtjej87

24/2 Incognita

25/2 Asparaghus, lena2019

• Lillamiia

Hej alla.

Jag ligger inte kvar på BIM-listan längre. Försvann redan samma dag jag hade lagt in mig men orkade inte ändra igen. Nåja, har fått min mens idag så det blev inget plus denna gången heller. Men har dock bokat tid hos Gyn om några veckor då jag har väldiga problem med magen och oregelbunden mens. Får se när nästa bim blir, förmodligen i april. Så de är väl bara att hålla ut och kämpa på även om det är jobbigt. Börjar bli less även om jag inte hållt på så länge. Dwt blir inte så många försök per år så man väntar och väntar i månad efter månad. Hade jag haft regelbunden mens blir det ju inte lika lång väntan för man vet att ?kanske de går på nästa försök om två veckor?. Några jag skriver med privat har typ slutat skriva till mig för att dom nu blivit gravida. (Tror jag är skälet iaf) lite tråkigt, då det känns lite som att man inte är intressant längre när man inte är på samma nivå som dom då de redan blivit gravida.(och så är man själv kvar) Hoppas detta tas på rätt sätt, vill liksom bara ha någon att prata med. Är det någon som är på samma resa som mig, som inte har någon att prata med eller känner att dom skulle vilja så finns jag bara ett meddelande bort.

Kämpa på nu allihopa och jag hoppas vi alla plussar snart

• Lillamiia
    Fian89 skrev 2019-02-25 11:44:24 följande:

Hej, jag har varit ganska anonym i tråden för att jag har börjat ge upp hoppet om att bli gravid men jag läser allt. Nu är det dock så att jag har fått ytterligare en temphöjning 8 dagar efter ägglossning och funderar på om det kan vara så att jag har en trifasisk (?) kurva och faktiskt kanske har lyckats denna månad? Någon som har koll eller erfarenhet av sådana kurvor som kan ge lite är på? :)

Hej! Förra månaden var vad jag tror är en sådan kurva som du beskriver. Men fick mensen ändå. Behöver inte betyda att du inte är gravid men jag bara ville berätta hur det var för mig.

• Lillamiia
    Fian89 skrev 2019-02-25 12:53:03 följande:

Okej, tack för infon iaf. :) Jag får helt enkelt vänta och se..

Jag håller tummarna att det stämmer!
Svar på tråden BIM februari 2019