• QueenS

BIM februari 2019

Hej alla :)

Jag är gärna här med! Första månaden jag och maken ska testa att bli gravida. Bör ha ägglossning på söndag men har en något oregelbunden mens så kör med stickor för att få bättre koll

BIM-lista 

28/1 Kstadtjej87, Dreamof4 

30/1 Jagerika 

1/2 Editb, Mezzy, KajsaLouise, jojjo287, Niila 

2/2 Livethänder, Minnie768

5/2 bligravid123, MissKelli, Kissekatten2014, Agda186, idajulia, kattis572

4/2 Norrpreg 

6/2 EliMil 

8/2 Bamsetosse, Birdiz, pixpoxy 

10/2 Nr2år2019, Anonym (Malmö), QueenS

11/2 Emmissss, FruEA 

12/2 anonym (Julia) 

13/2 Mia86a 

14/2 Mickiisen, glitterhitta 

16/2 Amendah 

17/2 hallonsaft24

18/2 else1989, bibimbap, Malls

22/2 Nicciz , mamma till 3 m

25/2 Asparaghus

• QueenS

Tack för tipsen om apparna, nu har jag hittat två till som jag tycker om
    Känns tungt just nu. Jag borde ha haft ägglossning mellan i fredags och idag då olika appar säger olika, men jag har tagit ägglossningstest sedan i måndags och inte fått en enda stegring, knapp någon teststreck :( som jag förstår kan jag helt enkelt ha missat den och mätt vid fel tidpunkt, men tänk om jag inte har någon ägglossning alls? Usch, känns tufft. Jag har varit gravid tidigare (2015 tidigt missfall), så jag vet att jag kan bli gravid. Men det var ju 4 år sedan :(

• QueenS

Åt ett äpple förut, direkt efter mådde jag fruktansvärt illa. Försökte spy men gick ingen vidare. Den värsta känslan gick över efter en stund.
    Blir mycket fundersam. Mår aldrig illa i vanliga fall. Självklart kan det vara så att jag håller på att bli sjuk, men har aldrig heller haft influensan tidigare heller.
    Har BIM den 10 feb, men är inte helt säker på den siffran då min mens är ganska oregelbunden. Jaja, ska komma till sak.
    Jag tog ett vanligt test, med eftermiddagsurin. Både jag och maken tycker oss se ett liiiiitet sträck Förvånad Känns omöjligt så här tidigt, både illamående och ett plus.
    Men alltså, tänk om?!
    Jag har ett testa tidigt hemma, ska ta det imorgon. Är inte många gånger i mitt liv jag har längtat efter måndag Solig

• QueenS
    QueenS skrev 2019-02-03 16:07:26 följande:

Åt ett äpple förut, direkt efter mådde jag fruktansvärt illa. Försökte spy men gick ingen vidare. Den värsta känslan gick över efter en stund.

Blir mycket fundersam. Mår aldrig illa i vanliga fall. Självklart kan det vara så att jag håller på att bli sjuk, men har aldrig heller haft influensan tidigare heller.

Har BIM den 10 feb, men är inte helt säker på den siffran då min mens är ganska oregelbunden. Jaja, ska komma till sak.

Jag tog ett vanligt test, med eftermiddagsurin. Både jag och maken tycker oss se ett liiiiitet sträck  Känns omöjligt så här tidigt, både illamående och ett plus.

Men alltså, tänk om?!

Jag har ett testa tidigt hemma, ska ta det imorgon. Är inte många gånger i mitt liv jag har längtat efter måndag 

Testa tidigt idag, gav kanske ett litet utslag men tror nog att jag ser i syne :/ Fick en liten blödning igår, som verkar ha avtagit nu. Kanske var en nödlösning, passar in i dagarna :o

Måste försöka vänta några dagar nu, känns som att det finns risk att det blir allt för många test annars ;)
  • QueenS
    EmmaElisabeth2 skrev 2019-02-06 06:41:26 följande:

Det är så skönt att få de bekräftat med digitalt test ????

Stort grattis :D
  • QueenS

Nu tror jag mensen kom, 4 dagar för tidigt. Så jag får hoppa in i marstråden istället.

Till alla, stort lycka till och hoppas vi inte ses i marstråden ;)

Svar på tråden BIM februari 2019