Inlägg från: nathalieejj |Visa alla inlägg
  • nathalieejj

BIM februari 2019

Hej! Hoppar också in här! Jag har bim 1/2. Jag fick ett MA i november och har nu haft min första mens efter det. Jag kör med clearblue dubbel hormonindiktaor och hopps på en blinkande gubbe imorgon! Äl ska vara på torsdag enligt app. Har regelbunden mens på 28 dagar. Jag äter även massa vitaminer samt rosenrot :) blev gravid med det förra gången. Hoppas att det tar sig nu och att jag får behålla bebis. All lycka till er andra också!

• nathalieejj

Yes! Imorse 4 blinkande gubbe på clearblue, klockan 10 idag några timmar senare FAST gubbe och hala flytningar, äl imorgon då :D spännande!

• nathalieejj

@bligravid123 hur vet du att den aldrig kom?

• nathalieejj

Har in bild att visa? Körde du med vanliga eller digital?

bligravid123 skrev 2019-01-23 17:27:23 följande:

Alltså jag har ägglossning i fredags den 17 och inseminerades då. har haft molvärk, mensvärk i 2 dagar nu (Jag har aldrig varit fått utslag på ägglossningstest sticka utan har gått på kroppens signaler ) men Idag tog jag ägglossningstest PGA ägglossning smärta och sekret och DET BLEV positivt ??? fy fan jag grinar ögonen ur mig blev

Alltså tog det sig inte i fredags...kan ju inte haft ägglossning då om jag har det nu

Så less

• nathalieejj

Det är positivt!

Limoti skrev 2019-02-08 09:53:26 följande:

Hittade ett test här hemma så kunde så klart inte hålla mig. Och det visade två streck, men vågar ändå inte tro på det här. Kan det vara spökstreck? Har hört mycket dåligt om just Rfsu-test. Vad tror ni?

Jäkla tur att jag är ledig idag för jag hade aldrig kunnat jobba med allt som snurrar i huvudet just nu!

Svar på tråden BIM februari 2019