Inlägg från: Mamma till 3 M |Visa alla inlägg
  • Mamma till 3 M

BIM februari 2019

Hoppar in här då mens kom idag efter vad jag misstänker tidigt missfall då vi fick plus o sen minus. 3:e försöket barn nr4.

BIM-lista

28/1 Kstadtjej87, Dreamof4

30/1 Jagerika

1/2 Editb, Mezzy, KajsaLouise, jojjo287

2/2 Livethänder

5/2 bligravid123, MissKelli, Kissekatten2014, Agda186, idajulia

4/2 Norrpreg

6/2 EliMil

8/2 Bamsetosse, Birdiz, pixpoxy

10/2 Nr2år2019, Anonym (Malmö)

11/2 Emmissss, FruEA

12/2 anonym (Julia)

13/2 Mia86a

14/2 Mickiisen, glitterhitta

16/2 Amendah

17/2 hallonsaft24

18/2 else1989, bibimbap

22/2 Nicciz , mamma till 3 m

• Mamma till 3 M

Haft äggviteflytningar i 3 dagar nu. Idag extremt mycket.. men negativa äl tester (testat sen 4-5 dagar tillbaka) och borde inte ha äl förrens om 4-5 dagar.. trodde de va de säkraste tecknet på att äl skedde just just nu :/ eller är de vanligt att man har de flera dagar innan äl?

• Mamma till 3 M

Blir galen på min kropp.

Hade mens 23-27 (cd1-5), redan cd 11 började jag få älflytningar.. brukar ha äl på cd18 ungefär.. har nu haft äggviteflytningar varje dag sen cd11 och är idag på cd 20 utan positiva ältest. Kan lägga in en bild på hur ältesten sett ut o stort sett varje dag sen cd8. Kan de va testen de är fel på eller kan man ha dessa flytningar i 9 dagar utan att faktiskt ha någon äl?

Brukar ha regelbunden cykel alltid. 30 dagar

• Mamma till 3 M

Lite tillägg på mitt förra inlägg.. fick hem en annan sort ältester på posten idag.. positivt ältest? Skulle betyda äl på cd21-22.. aldrig varit så sent.. då 17-18 är mitt vanliga.

• Mamma till 3 M

Godmorgon! Bim börjar äntligen närma sig här..(imorgon) väntan denna månad har varit en evighet då ägglossningen skedde flera dagar senare än räknat och därför också bim flera dagar senare. Nu till frågan.. kan man få en nidblödning så sent som äl+11? Har aldrig i hela mitt liv haft spottings, men igår på äl+11 kom lite ljusrosa på pappret o trodde de var mensen som skulle komma.. men kom ingenting mer. Eftersom jag vet när äl skedde och jag vet hur lång min lutealsfas är så vet jag Ju att bim är imorgon så mensen borde inte komma nu heller.

• Mamma till 3 M

Hoppar ur härifrån då mensen kom idag! Ska ta en paus ett tag och ta tag i mig själv som behöver läka lite psykiskt men också gå ner de 20 kg extra som inte fanns De tidigare 2 gångerna när de faktiskt tog sig på första försöket :) lycka till alla och hoppas vi inte ses här om några månader utan att alla fått sina fina plus då!! :)

Svar på tråden BIM februari 2019