• Anonym (nervös)

Min första trekant - Nervös

Jag har sedan länge pratat med en tjejkompis som velat ha med mig på en trekant, då med hon och hennes kille, jag är själv också kille. Jag känner killen lite löst och tycker han verkar vara en schyst typ. Tjejen har jag legat med tidigare, när hon var singel.

Hur som helst har vi gjort slag i saken och tanken är att vi ska ha trekanten senare idag. Trots att vi pratat om det länge innan börjar jag bli riktigt nervös.

Är det något jag bör tänka på? Är det något jag inte ska göra?

Alla tips och erfarenheter tas emot tacksamt!

• Svar på tråden Min första trekant - Nervös
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-09 09:07:36 följande:
    Häftigt. Gick det för alla? Tog båda killar tjejen? Sög hon båda? Kunde nån av er killar komma flera gånger?
    Ja det gick för alla, flera gånger för tjejen. Två gånger för oss killar, en gång med henne och en gång bara vi killar. Jo vi "bytte" mellan var på henne vi var ett par gånger.
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-09 09:14:59 följande:
    Ja det gick för alla, flera gånger för tjejen. Två gånger för oss killar, en gång med henne och en gång bara vi killar. Jo vi "bytte" mellan var på henne vi var ett par gånger.
    Det låter otroligt skönt. Ni killar gjorde bara oralt alltså? Samtidigt eller "i tur och ordning"? Var alla aktiva hela tiden eller var det situationer där två var aktiva och en såg på? Rubbade det inte parets relation på något sätt att hon hade så skönt med sitt ex?
  • Sharper

Jag och min man har Haft trekant med en tjej tidigare. Vi är nyfikna på att ha med en kille till. Men dels vill min man känna sig säker på honom, den extra mannen får inte ta för mycket plats, samtidigt som vi ska kunna lita på honom fullt ut. Jag är osäker med en extra kille för jag har hjärnspöken. Jag är rädd för att han tex kommer vara för hårdhänt (ok jag gillar hårdare tag men med min man!) Eller att han försöker sig på något jag inte vill. Har inte samma känslor när det kommer till tjejer. På något vis litar jag mer på en okänd tjej än en okänd kille...

• Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-09 09:32:04 följande:
    Det låter otroligt skönt. Ni killar gjorde bara oralt alltså? Samtidigt eller "i tur och ordning"? Var alla aktiva hela tiden eller var det situationer där två var aktiva och en såg på? Rubbade det inte parets relation på något sätt att hon hade så skönt med sitt ex?
    Vi både turades om och hade 69:an, då tittade hon på och onanerade. Vid ett annat tillfälle red hon sin kille medan han sög mig, så det var ganska blandat.

Nej det känns inte så, inget jag kunde märka i alla fall. Det kanske hjälpte att båda fick hålla på med mig?
  • Anonym (nervös)
    Sharper skrev 2019-01-09 09:36:57 följande:

Jag och min man har Haft trekant med en tjej tidigare. Vi är nyfikna på att ha med en kille till. Men dels vill min man känna sig säker på honom, den extra mannen får inte ta för mycket plats, samtidigt som vi ska kunna lita på honom fullt ut. Jag är osäker med en extra kille för jag har hjärnspöken. Jag är rädd för att han tex kommer vara för hårdhänt (ok jag gillar hårdare tag men med min man!) Eller att han försöker sig på något jag inte vill. Har inte samma känslor när det kommer till tjejer. På något vis litar jag mer på en okänd tjej än en okänd kille...

Tror det är ganska vanligt, men i vårt fall hjälpte det säkert att båda vi killar var bi. Kan tänka mig att det blir svårare annars.
  • Sharper
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-09 09:44:44 följande:

Tror det är ganska vanligt, men i vårt fall hjälpte det säkert att båda vi killar var bi. Kan tänka mig att det blir svårare annars.

Ja min man är inte bi alls. Det han känner är att han inte vill låta vem som helst vara med mig så att säga, nu är jag rätt undergiven och min man dominant. Men det jag skulle kunna göra fel är att inte säga ifrån för att jag tror att det förväntas saker av mig, därav att min man vill att det ska kännas bra till 110% när vi har en kille, och att kille ska vara medveten om att det är min man som bestämmer typ.
  • Anonym (nervös)
    Sharper skrev 2019-01-09 11:40:25 följande:
    Ja min man är inte bi alls. Det han känner är att han inte vill låta vem som helst vara med mig så att säga, nu är jag rätt undergiven och min man dominant. Men det jag skulle kunna göra fel är att inte säga ifrån för att jag tror att det förväntas saker av mig, därav att min man vill att det ska kännas bra till 110% när vi har en kille, och att kille ska vara medveten om att det är min man som bestämmer typ.
    Okej, Jag tänker överhuvudtaget inte i banorna dominant - undergiven. Jag är inget av det. Kanske lättare då.
  • Anonym (Gräns)
    Anonym (nervös) skrev 2019-01-09 09:43:19 följande:
    Vi både turades om och hade 69:an, då tittade hon på och onanerade. Vid ett annat tillfälle red hon sin kille medan han sög mig, så det var ganska blandat.

Nej det känns inte så, inget jag kunde märka i alla fall. Det kanske hjälpte att båda fick hålla på med mig?
    Ni körde på ganska friskt alltså. Jo det är säkert bättre om det finns en sorts balans mellan alla tre. 

Jag förlorade en tjej på trekant. Hon gick till den andra killen. Där blev det så att han dominerade alltihop på ett sätt som vi inte hade förutsett. Först tillfredsställde han mig trots att jag inte hade tänkt mig det, men jag kunde inte stå emot i upphetsningen. När det gått för mig blev jag utslagen och passiv och han tog sig an tjejen med kraft och gjorde sådant med henne som jag inte gjort. Hon blev upphetsad till en nivå jag aldrig hade upplevt. När det var över blev det hon och han i stället för hon och jag. Så trekanter kan vara att leka med elden. 
  • Anonym (Gräns)
    Sharper skrev 2019-01-09 09:36:57 följande:

Jo det kan ha sina risker. Se mitt svar till TS
  • Sharper
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-09 11:56:25 följande:

Jo det kan ha sina risker. Se mitt svar till TS

Fast det handlar inte om risken att jag skulle lämna min man. Jag är säker i mina känslor för honom och i vår relation. Det jag är rädd för är att bli skadad, antingen fysiskt eller psykiskt, det är även det min man är rädd för (alltså att jag ska bli skadad eller illa behandlad).
Svar på tråden Min första trekant - Nervös