Inlägg från: Anonym (nervös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nervös)

Min första trekant - Nervös

Jag har sedan länge pratat med en tjejkompis som velat ha med mig på en trekant, då med hon och hennes kille, jag är själv också kille. Jag känner killen lite löst och tycker han verkar vara en schyst typ. Tjejen har jag legat med tidigare, när hon var singel.

Hur som helst har vi gjort slag i saken och tanken är att vi ska ha trekanten senare idag. Trots att vi pratat om det länge innan börjar jag bli riktigt nervös.

Är det något jag bör tänka på? Är det något jag inte ska göra?

Alla tips och erfarenheter tas emot tacksamt!

• Svar på tråden Min första trekant - Nervös
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-08 12:32:54 följande:

Kanske sätta upp gränser för vad ni ska göra. Får det bli något mellan er killar också, eller ska ni bara "turas om" med tjejen? Vad får du göra med henne, samlag, oralt? Krävs kondom? Regler för hur ni kan avbryta om det inte känns ok. Vad händer om tjejen har det skönare med dig än med sin kille? Vet han om att du har haft henne?

Jo vi har pratat mycket om hur långt vi ska gå. Jag hoppas det kan bli något mellan oss killar också då båda anser sig som bi.

Tanken är att vi ska kunna göra samma med henne, båda två i paret är helt med på det, de har i princip redan ett öppet förhållande. Kondom är inget krav heller.

Avbryta får jag ta upp, kanske ha ett kodord eller nåt.

Ja han vet att jag varit med henne innan, så där är ingen fara.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-08 12:33:54 följande:

Får det finnas alkohol med i bilden eller ska ni vara helt nyktra?

Tror hon snacka om en flaska vin, men inte mer än det. Man vill ju vara medveten om vad som sker och så.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-08 12:39:06 följande:
    Har du varit med någon kille innan då? Han?
    Han har, inte jag.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-08 12:42:56 följande:
    Spännande. Hur gamla är ni? Ni borde kanske prata om vad ni killar förväntar er av varandra, eller får det vara ett spänningsmoment att se vad det blir?
    Vi är alla runt 30-35.

Jo vi har pratat en del innan, lite vad vi skulle vilja prova och så. Han vet att jag inte är helt främmande för att göra något med en kille, men också att jag är oerfaren med män..
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-08 12:49:31 följande:
    Vilket lockar dig mest, att få ligga med tjejen ännu en gång eller att första gången prova med en kille? Tror du att det är lyckat att dessa båda sammanfaller? När blir det? Berätta sedan!
    Svårt att säga, allt känns lockande och nytt. Men jag tror det är ett bra tillfälle att det är samtidigt, för om den ena saken inte är min grej så kanske den andra är det.

Det blir senare idag, jag ska vara hos dem vid 16 tiden.
  • Anonym (nervös)

Ingen annan som har några tips eller tankar?

• Anonym (nervös)

Tillbaka hemma nu. Vet inte om någon bryr sig, men allt gick bra.  Väldigt häftig upplevelse.

• Anonym (nervös)
    Anonym (Jack) skrev 2019-01-08 21:32:04 följande:

Härligt och grattis, hur gick det med hela bi-grejen?

Tack! Jo lite blev det, bara oralt och så, men jag gillade det hårt. Vill helt klart prova killar igen ^ ^
  • Anonym (nervös)
    Anonym (...) skrev 2019-01-08 21:32:52 följande:

Härligt. Berätta gärna. Dp? Sex mellan killar? Tror du det blev en engångsgrej?

Inget konstigt efteråt mellan paret?

Ingen dp så då det inte var något analt, men tjejen blev påsatt och sög samtidigt, vilket hon verkade älska att göra.

Det blev lite nervöst efter, men vi var alla överrens om att det var värt det. Kan kanske bli igen, de verkade klart för den iden.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-09 09:07:36 följande:
    Häftigt. Gick det för alla? Tog båda killar tjejen? Sög hon båda? Kunde nån av er killar komma flera gånger?
    Ja det gick för alla, flera gånger för tjejen. Två gånger för oss killar, en gång med henne och en gång bara vi killar. Jo vi "bytte" mellan var på henne vi var ett par gånger.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-09 09:32:04 följande:
    Det låter otroligt skönt. Ni killar gjorde bara oralt alltså? Samtidigt eller "i tur och ordning"? Var alla aktiva hela tiden eller var det situationer där två var aktiva och en såg på? Rubbade det inte parets relation på något sätt att hon hade så skönt med sitt ex?
    Vi både turades om och hade 69:an, då tittade hon på och onanerade. Vid ett annat tillfälle red hon sin kille medan han sög mig, så det var ganska blandat.

Nej det känns inte så, inget jag kunde märka i alla fall. Det kanske hjälpte att båda fick hålla på med mig?
  • Anonym (nervös)
    Sharper skrev 2019-01-09 09:36:57 följande:

Jag och min man har Haft trekant med en tjej tidigare. Vi är nyfikna på att ha med en kille till. Men dels vill min man känna sig säker på honom, den extra mannen får inte ta för mycket plats, samtidigt som vi ska kunna lita på honom fullt ut. Jag är osäker med en extra kille för jag har hjärnspöken. Jag är rädd för att han tex kommer vara för hårdhänt (ok jag gillar hårdare tag men med min man!) Eller att han försöker sig på något jag inte vill. Har inte samma känslor när det kommer till tjejer. På något vis litar jag mer på en okänd tjej än en okänd kille...

Tror det är ganska vanligt, men i vårt fall hjälpte det säkert att båda vi killar var bi. Kan tänka mig att det blir svårare annars.
  • Anonym (nervös)
    Sharper skrev 2019-01-09 11:40:25 följande:
    Ja min man är inte bi alls. Det han känner är att han inte vill låta vem som helst vara med mig så att säga, nu är jag rätt undergiven och min man dominant. Men det jag skulle kunna göra fel är att inte säga ifrån för att jag tror att det förväntas saker av mig, därav att min man vill att det ska kännas bra till 110% när vi har en kille, och att kille ska vara medveten om att det är min man som bestämmer typ.
    Okej, Jag tänker överhuvudtaget inte i banorna dominant - undergiven. Jag är inget av det. Kanske lättare då.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Gräns) skrev 2019-01-09 11:54:39 följande:
    Ni körde på ganska friskt alltså. Jo det är säkert bättre om det finns en sorts balans mellan alla tre. 

Jag förlorade en tjej på trekant. Hon gick till den andra killen. Där blev det så att han dominerade alltihop på ett sätt som vi inte hade förutsett. Först tillfredsställde han mig trots att jag inte hade tänkt mig det, men jag kunde inte stå emot i upphetsningen. När det gått för mig blev jag utslagen och passiv och han tog sig an tjejen med kraft och gjorde sådant med henne som jag inte gjort. Hon blev upphetsad till en nivå jag aldrig hade upplevt. När det var över blev det hon och han i stället för hon och jag. Så trekanter kan vara att leka med elden. 
    Tråkigt att höra, förstår att det kan vara en risk. Jag tror dock inte det är något risk här då jag själv inte har något intresse för tjejen utöver detta vi gjorde. Jag hoppas ju verkligen inte att deras förhållande tar skada heller, det har ju aldrig varit min mening.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Ted) skrev 2019-01-09 13:44:34 följande:
    En helt sjuk situation, undra vilka slödder detta par är som vill ha med en extra kille? Du borde skaffa dig en partner själv och inte kladda på en annan kille i trekant. 

Det är sjukt vilka idioter det finns när man läser denna tråd. Vilken normal kvinna eller man skulle vilja ha en partner som deltagit i en trekant, jag skulle se en sån tjej som en riktig hora. 
    Ledsen att höra, jag var också oskuld en bit upp i åren, hade svårt att hitta en tjej. Så jag vet hur bitter man kan bli av att känna sig utanför, inte sällan får man en snedvriden kvinnosyn på köpet.

Man ser det ofta på nätet, killar som ser sig som bättre och mer värda för kvinnor, när deras inviter inte blir besvarade vänder de direkt och börjar med "hora" och liknande.

Jag hoppas du också hittar en partner i ditt liv och blir av med din bitterhet, sådan kan göra mycket ont i en, jag vet.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Mike) skrev 2019-01-09 17:16:24 följande:
    Vilken liten fjant du är! Ni kunde ta i en fjärde person så kunde jag sätta på dig i arslet. Jag vet att du drömmer om en kille ska spruta dig i ansiktet din lilla bög. 
    Oj här är en till som mår dåligt. Det är inget fel att vara homosexuell eller bisexuell, jag vet vänner som har haft svårt att intala sig själva det, andra har haft svårt att berätta det för sina nära och kära. Det du borde börja med är att försöka intala dig själv att dina känslor inte är farliga, vill du ligga med en man är det helt okej, det behöver inte betyda att du är homosexuell, bara att du är nyfiken eller kanske bi.

Jag drömmer inte om att en kille ska spruta mig i ansiktet. Jag upplevde ju det igår, så det är ingen dröm på det sättet. Jag vet inte om jag vill att du gör det då du verkar väldigt otrygg i dig själv och din sexualitet, jag tycker trygghet är viktigt i sådana här fall.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Åge) skrev 2019-01-11 06:59:42 följande:

Om du är nervös så är nåt fel. Trekant är inget för dig. 

Vet inte riktigt hur du menar, men jag var nervös inför, vilket är en vanlig och naturlig känsla. Det släppte när jag väl kom igång, så trekant var helt klart något för mig.

Det är ju lite som att säga att om du är nervös inför en arbetsintervju så är det jobbet inget för dig. Ganska obegripligt altså.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (Åge) skrev 2019-01-11 10:10:23 följande:
    Det är sånt som kvinnor säger, att en man ska inte vara nervös och osäker, det är avtändande.
    Aha, jag var aldrig osäker, vi hade pratat om detta långt innan, jag satt mest och var nervös inför det hela när det började närma sig. Om det nu verkade som att jag var nervös när vi satte igång så var det inget som störde varken henne eller hennes kille.

Generellt föredrar jag att vara med kvinnor som förstår och accepterar att även män har känslor, de tenderar att vara trevligare att vara med.
  • Anonym (nervös)
    transparent skrev 2019-01-11 11:27:51 följande:

Skulle du vilja med två män?

Kanske i framtiden om jag blir mer erfaren med män.
Svar på tråden Min första trekant - Nervös