Hade du berättat?
Varför känner du att det är viktigt att bryta ditt förtroende mot Elin, som agerar i barnens bästa intresse? Är det för att du inte höll med henne om att Annas drickande var skadligt för barnen?
Varför känner du att det är viktigt att bryta ditt förtroende mot Elin, som agerar i barnens bästa intresse? Är det för att du inte höll med henne om att Annas drickande var skadligt för barnen?
Vilka j*vla idioter det finns!
Med "vänner" som er behöver man inga ovänner!
Grattis till att förstört livet totalt för dessa barn! Allt för ni är så jävla fega som inte ens vågar PRATA med någon ni kallar "vän".
Så vidrigt så jag finner inga ord och JA NI SKA BERÄTTA SÅ HON KAN UTESLUTA ER FRÅN HENNES LIV OMGÅENDE!!
Fast det beror väl på hur mycket hon dricker? Är det aldrig tillåtet att dricka när man har barn? Det står i TS att hon hade fest och drack medans barnen sov. Min man och jag drack på nyår, tror jag drack 2 glas vin och två glas champagne. Barnen var med på kvällen medans vi åt middag med våra vänner som också har småbarn. Vi alla drack vin och champagne. Borde vi alla bli av med barnen?
Är man alkis för att man blir full några gånger med barnen hemma sovandes??
Ska nog till mycket ber supande än så.
Klart man kan bli berusad fast man har barn hemma.
Men lev ni i en skyddad värld där ungarna aldrig kommer i kontakt med att vuxna tar ett glas och blir salongsberusade.
På TS verkar det ju inte heller som mamman har ett stark beroende och inte kan vara utan alkohol.
Att det finns sånna jävla översittare som er