Är knarket orsaken till att jag blev bortvald?
Okej, såhär är det,
Jag började dejta en kille i augusti, han bodde här men skulle en månad senare flytta för jobb utomlands under ett halvår ca.
Väldigt tidigt in i dejtandet berättade han om sitt tidigare liv där han var uppväxt, i Stockholmsområdet, som vart kantat av droger och kriminalitet sen tidig ålder. Han berättade massvis för mig, och jag berättade om min nolltolerans för droger, men talade även om för honom hur stark han var som flyttade tvärs över landet ensam för att komma ifrån skiten.
Det var då han flyttade till min stad. Han försökte verkligen komma ifrån, och jag ville verkligen ge denna killen en chans då vi båda kände det där klicket som så många pratar om.
Jag kunde tycka att han drack en del, annars var han lika reko som vem som helst, jobbade och betalade för sig, om än något slarvig med pengar kanske..
Dagen kom och han flyttade utomlands, skulle jobba i London en period, men han berättade många gånger att han skulle komma tillbaks till mig efteråt, för det var här han ville bo.
Vi hade en nära och fin kontakt på FaceTime, sms, messenger och telefon varje dag. Inte allt på samma dag givetvis, men vi hördes varje dag.
Han ville presentera mig för sina vänner, sin familj, han ville starta familj med mig. Han berättade för mig så otroligt ofta hur mycket han tyckte om mig och han fick mig att känna mig speciell. Han ringde i tid och otid bara för att höra hur min dag var osv.
Dessvärre råkade han lite illa ut i London så han beslutade sig för att åka hem ett par månader tidigare än planerat.
Han skulle bara hem och hälsa på familjen i Sthlm i ett par dagar, sen skulle han komma till mig på direkten. Ska tillägga att han var orolig för att träffa sin umgängeskrets igen då i princip allihop håller på med någon form av skit..
Och nästan direkt han kom hem igen började jag bli oviktig, för då umgicks han med sina vänner dygnet runt och gjorde gud vet vad.
Jag har försökt få förklaring men jag får inget svar alls, alltså han har ignorerat mig i en månad nu.
Dagen innan han kom hem lovordade han mig så högt, dagen efter han kom hem och träffade sina vänner är jag inte värd att höra av sig till.
Är det droger som gör att han är så? Eller är han bara ytterligare en idiot som man var dum nog att lita på?