Är knarket orsaken till att jag blev bortvald?
Jag tror han helt enkelt har ångrat sig, tappat de känslor han hade. Trist för dig såklart men behöver inte ha något med droger att göra.
Jag tror han helt enkelt har ångrat sig, tappat de känslor han hade. Trist för dig såklart men behöver inte ha något med droger att göra.
Jag tror dessvärre han ångrat sig och förlorat känslorna för dig. Inte sällan har folk som pundat väldigt lätt att bli förälskade och när förälskelsen lagt sig söker de nya ?kickar?. Det är skittråkigt och behöver förstås inte vara så i ditt fall eftersom det självklart är så att även pundare är olika, men jag tror dessvärre att det är så.
Tack för ditt svar, jag tror att jag har sagt det jag behöver få sagt till honom. Lite kämpigt när jag inte får några svar bara. Jag har valt att gå vidare, jag försöker bara hitta svar som kan vara till tröst för min del, då hans beteende får mig att känna mig så fruktansvärt oviktig efter allt jag har gjort för honom..
Har förstått att sluta med drogerna är ett val man måste göra själv, han lät så uppriktigt trött på det livet så jag gav honom en chans, men han kunde väl inte stå emot..
Sönderrökt så man inte kan gå av tåget?
Har aldrig under alla mina år ens sett nått sånt och de som röker cannabis.
Finns bara två alternativ, antingen ljuger du, eller så var det inte cannabis.
Så du tror 1,3 miljoner är flummiga för de rökt cannabis?
Ofta man har dessa fanatisera om cannabis, varför vet jag inte då det är fel.
Inte vet jag, men aldrig sett någon inte klara av att gå på cannabis, låter mer som du pratar om alkohol nu.