Inlägg från: myskmalva |Visa alla inlägg
  • myskmalva

Kan kvinnor ibland låtsas att de är arga i trafiken bara för att försöka imponera eller något?

Anzil skrev 2018-12-30 20:11:28 följande:
    Orangebeans skrev 2018-12-30 20:00:26 följande:
    Eller så är det du som drar väldigt märkliga slutsatser kring saker och ting. Varför skulle någon skrika sådana saker för att imponera på dig? Herregud. Jag utbrister ofta liknande saker som de saker du drar upp - även (och främst) när jag är ensam i bilen. Det är knappast för att imponera på någon (vet inte varför någon skulle imponeras av något sånt) utan för att jag blir irriterad och frustrerad på alla jävla idioter ute i trafiken, särskilt när jag är stressad.
    Imponera var kanske fel av mig att använda. Jag blev bara allmänt nyfiken verkar det hojtas till och samtidigt aggressivititeten inte känns äkta. Dessutom att de verkar så snälla i allmänhet och inte alls verkar ha blivit arg på någon annan utanför bilåkandet.

Har du själv körkort? Få saker kan göra en människa så irriterad som medtrafikanter. Men vi vet att ingenting blir bättre av att man slänger sig på tutan eller hytter med näven, så vi kastar ur oss några väl valda ord som ingen utanför bilen hör, bara för att få utlopp för vår frustration.
Svar på tråden Kan kvinnor ibland låtsas att de är arga i trafiken bara för att försöka imponera eller något?