• lilagrodautanben

En tråd för oss frustrerade som försöker och försöker

LillaLuna skrev 2019-02-25 20:48:46 följande:

Grattis! Håller tummarna det stannar!! Har du fått något som ska hjälpa mot de upprepade missfallen? Det var därför jag fick lutinus iaf, även om jag själv är lite tvek till dess effekt...

Tack!! Ja jag har trombyl och crinone som är progesteron :)
  • lilagrodautanben

Någon fler med bf i okt/nov? Har en grupp på fb nämligen pch skulle va kul om ni ville hänga på! :) och tack rosarosorochtee :)

• lilagrodautanben

Jag är tillbaka. Har fått mitt tionde missfall. Vet inte om jag orkar mer nu. Det är inte fastställt men jag blöder floder och ska lämna hcgprover nu i omgångar. Lämnade mitt första igår. Är så ledsen och arg på min kropp :(

• lilagrodautanben
    Anonym (2årärlänge) skrev 2019-02-28 12:40:56 följande:

Men fy fan jag tyckte 1 MF släckte livsglädjen i flera månader. Kan inte ens tänka mig hur det måste kännas :(

Har ni gjort missfallsutredning?

Man får ju höra hela tiden missfall är såååå vanligt men det är ovanligt att få många efter varandra. Trots det läser jag om så jäkla många som haft många missfall. Så så extremt ovanligt kan det ju inte vara?!

Ja jag är ganska knäckt. Hamnade på psyk pga utmattning pga detta för ett halvår sen. Man kanske ska ta en paus.. jadå, vi har en privat läkare som ger mig hormoner och piller så jag ska få behålla men det går ju tydligen inte
  • lilagrodautanben

Va tror ni? Nedersta är förra månaden som blev verifierat med blodprov. Tredje testet var 0 i hcg så om något syns på översta är det en ny graviditet:) ser ni? Snälla skriv :)

• lilagrodautanben

På dagens eller gårdagens? :)

tesselessan skrev 2019-03-22 17:29:44 följande:

Ja det tycker. På en skala mellan 1 och 10 är det 1 nyans ljusare.

Svar på tråden En tråd för oss frustrerade som försöker och försöker