Anonym (Räkan) skrev 2019-02-09 20:32:03 följande:
Hej,
Hoppar gärna in här om jag får! :)
Enligt appar är BF 29/9.
Jag är 33 år, har ett barn sen tidigare. Han är 8 år och vi har de senaste 2-3 åren kämpat för syskon först på naturlig väg, sen ivf. Två misslyckade försök, dåligt AMH och min äggreserv var i stort sett slut. Vi tog en paus från varandra och har senaste månaderna hittat varandra igen, vilket resulterade i ett väldigt starkt plus på bim -3.
Det jag funderar på mest är ju förstås om det verkligen är sant. Eftersom mina ägg varit dåliga är jag väldigt orolig för att allt ska vara bra. Vi har inte berättat för någon och då blir det ju inte riktigt sant känns det som. På tisdag har jag bokat in ett VUL (7+1) så hoppas verkligen det är positivt och kan lugna mig lite.
För övrigt mår jag sjukt illa dygnet runt och är galet trött. Känns som jag skulle kunna sova hela tiden. ;)
Jag är i vanliga fall ganska smal, men min mage får inte plats i byxorna!! När jag läser säger man att det är tarmarna och att den kommer minska lite igen, MEN gör den alltid det?? Det blir ju jäääättesvårt att gömma och hålla hemligt när man plötsligt blivit lite fet på magen..
Långt inlägg men var tvungen att skriva av mig lite nu.. ;D
Grattis till graviditeten! :)
Jag var jätte jättesvullen i början och fick köpa nya byxor med mer plats för magen haha. Men nu är jag i vecka 12 och svullnaden har faktiskt lagt sig :) vet inte om det var någon som la märke till min mage men ingen har sagt något iaf haha.