Bf September 2019
Alltså jag har ju inga direkta symptom i form av krämpor, bröst som ömmar ibland (inte just nu dock) och lite trött typ.. MEN mitt humör! OMG jag är sjutton inte att leka med, jag skäller ut allt och alla hela tiden haha den enda jag fortfarande har tålamod med är min son (som tur är) men alla vuxna i mitt liv better watch out! Hahaha Sen är jag känslig så in i norden, gråter en skvätt minst varje dag, antingen för att det inte finns nåt att äta jag vill ha eller något var sorgligt på tv.... jag är då normalt sett en person med minimal pms och väldigt jämnt humör överlag så en ganska stor omställning...
När jag väntade min yngsta dotter var jag jättearg dock. Minns att jag skrek på hennes pappa för att han föreslog att vi skulle laga korv och mos hemma istället för att köpa på sibylla. Blev vrålarg för han borde ju fattat att det var äckligt?! Hahaha. Stackarn. Som tur var så varade inte det humöret så länge och jag var duktig på att be om ursäkt eftersom jag själv insåg att jag betedde mig orimligt. Han var nog dock ganska förbryllad då jag aldrig hade haft några humörsvängningar vid mens eller pms innan.