Jojjans skrev 2019-07-17 06:57:55 följande:
Haha! Jag hoppas att så inte blir fallet med spjälsängen. Men vi har ju varit och renoverat hus i 3 veckor så hoppas att vi har farten uppe. Tänkte ta tag i att skrapa rent den i helgen och beställa ny färg. Tänte måla den i äggoljetempera som ju är helt giftfritt och väldigt hållbart. Men det har lång torktid så dags att sätta igång nu. Tycker det är otroligt kul att få vara kreativ på det sättet :)
Haha ja man ska passa på när man har farten uppe, då får man saker gjort :)
Här om dagen gick vi igenom alla barnkläder i förrådet för att se vad som fanns kvar från de äldre barnen. Tog även tag i att börja tvätta alla bebiskläder vi fått så nu är de redo att användas! Känns sjukt när man står där och hänger upp de pyttesmå kläderna, att det snart är någon som ska ha dem på sig.
Idag går jag in i vecka 35 och imorgon är det precis en månad kvar till mitt planerade snitt. Galet vad fort det går! Börjar bli rätt nervös för att det ska starta tidigare, min senaste förlossning startade två veckor innan bf och mitt snitt denna gång är lagt nio dagar innan bf. Hoppas verkligen att det inte startar innan inskrivningen i alla fall, den är en vecka innan snittet.