Någon som känner igen sig?
Jag har tränat hela graviditeten utom första kanske 2 mån då jag mådde så sjukt illa. Innan graviditeten var jag okej tränad. Springer mkt och tränade långdistans. Hade väl kapat ner lite innan eftersom vi planerade barn och det var vinter...men summa summarum så är jag rätt bra tränad.
Sprungit mest men insåg redan i v 14 kanske att det började göra lite ont. Det drog nedåt och ffa blev jag SJUKT kissnödig när jag sprang så har nu bytt mest till promenader och cykling. Sprang senast för ca 1 v sedan och då typ 3 km bara...
I vilket fall som helst. Jag har känt av lite foglossningar i korsbenet. Jag hade hemska foglossningar där med mina andra två barn och var sjukskriven typ från v 23 med båda...det har inte riktigt gått över helt nån gång utan känner av det då och då även om det är 13 år sedan den stora föddes.
Hur som helst har det inte varit så hemskt, än!
I går var jag ute och gick 10 km...inget ovanligt för mig i sig alltså så borde inte vara nån överansträngning.
Idag har jag så sjuuukt ont i båda höfterna, på utsidan. Det är knappt jag kan gå. Går bra att sitta ner men det är när jag går. Kan det trots allt vara "träningsvärk" eller ska jag fasa över att det kanske är fogarna som fick sig en rejäl törn igår efter promenaden och att det är DOM jag har ont i?
Någon som har nån aning???