Ourlittlesecret skrev 2019-04-25 06:43:06 följande:
Någon annan som blivit helt överkänslig? Hela påskhelgen var superjobbig för mig. Grät flera gånger utan egentlig orsak. Känner mig trött, ful och fet. Magen har växt enormt senaste veckan. Även fått utbrott på sambon för de mest triviala sakerna som igår t.ex när jag inte hittade något att ta på mig. Sen när jag lugnat mig så inser jag ju hur onödig jag är mot honom och skäms.
Fortfarande sjukskriven pga av illamåendet som nu eskalerat till en ny nivå. Hittills har jag lyckats att inte spy om jag sluta äta/dricka samt skenat iväg om nått luktat illa. Men nu spyr jag utan förvarning :(
Även fått foglossning deluxe sista vecka. Kan knappt gå på korta promenader nu längre utan att få svinont i ryggen.
Bara att bita ihop. Gick in i vecka 20 igår så nu är vi halvvägs. Har även bokat in ett extra besök till BM pga mina gråtattacker och känslan av att jag är allmänt less på allt.
Usch vad tufft, förstår verkligen att du känner så när du mår så dåligt fortfarande, jag mådde illa till vecka 15 ca, även om det värsta avtog efter vecka 12 och kände mig så nere och deppig hela tiden som illamående, det är verkligen vidrigt!! Man blir ju så handikappad också, och kan inte vara med eller delta i nånting så tycker verkligen inte det är konstigt att du är känslig!